Kto szuka:
Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Stanowisko:
Referendarz
Numer referencyjny:
149136
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- wysiłek fizyczny,
- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Obsługuje i ewidencjonuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą Wydziału.
- Prowadzi rejestry skarg na adwokatów, radców prawnych, aplikantów adwokackich i radcowskich oraz organy samorządu adwokackiego i radców prawnych, a także wniosków Ministra Sprawiedliwości o wszczęcie dochodzenia dyscyplinarnego oraz odwołań od rozstrzygnięć kończących postępowanie dyscyplinarne.
- Sporządza zestawienia liczbowe i statystyczne oraz analizy w sprawach z zakresu właściwości Wydziału.
- Udziela informacji w trybie dostępu do informacji publicznej instytucjom i interesantom z zewnątrz, a także pracownikom Ministerstwa Sprawiedliwości z zakresu działalności Wydziału.
- Przygotowuje projekty pism w sprawach organizacyjnych w celu wsparcia bieżącej pracy Wydziału.
- Monitoruje potrzeby zmian w jednolitym rzeczowym wykazie akt Ministerstwa Sprawiedliwości w zakresie właściwości Departamentu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kancelaryjnym
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz zasad organizacji i funkcjonowania resortu sprawiedliwości.
- Znajomość specyfiki pracy kancelaryjno-biurowej.
- Umiejętność obsługi programów komputerowych MS Office (Word, Excel).
- Doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, komunikacja, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, radzenie sobie z presją, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »