Kto szuka:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Stanowisko:
Referendarz
Numer referencyjny:
148908
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca na stanowisku wiązę się z nietypowymi godzinami pracy oraz permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa). Na stanowisku wymagane jest upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych „zastrzeżonych”.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę sekretarską i biurową Koordynatorowi Oceny Skutków Regulacji/Przewodniczącemu Stałego Komitetu Rady Ministrów w zakresie niezastrzeżonym dla innych komórek organizacyjnych oraz obsługę Kierownictwa DORA.
- Zapewnia obsługę organizacyjną w zakresie przygotowania niezbędniej dokumentacji na posiedzenia Zespołu Programowania Prac Rządu, Rady Ministrów, Stałego Komitetu Rady Ministrów oraz komitetów Rady Ministrów, w zakresie niezastrzeżonym dla innych komórek organizacyjnych.
- Udziela wsparcia Koordynatorowi Oceny Skutków Regulacji w zakresie obsługi wpływających wniosków do wykazu prac legislacyjnych oraz projektów dokumentów rządowych w ramach uzgodnień międzyresortowych oraz do rozpatrzenia przez Stały Komitet Rady Ministrów, Radę Ministrów oraz komitety Rady Ministrów.
- Przechowuje akta spraw, przygotowuje i przekazuje dokumentację do Archiwum Rady Ministrów KPRM.
- Wykonuje inne zadania i funkcje uzgodnione wspólnie z dyrekcją Departamentu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie pracy na stanowisku sekretarskim/asystenckim w urzędach administracji publicznej
- Posiadanie wiedzy z zakresu: rządowego procesu legislacyjnego, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, planowania oraz organizacji spotkań
- Posiadanie umiejętności w zakresie: obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym A2
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu pracy na stanowisku sekretarskim/asystenckim
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »