eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawareferendarz

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

referendarz

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referendarz w Zespole do spraw Analiz i Sprawozdawczości, Departament Kontroli

00-928 Warszawa Chałubińskiego 4/6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Współuczestniczy w prowadzeniu spraw związanych z wypełnianiem przez Ministra ustawowych zadań ministra właściwego dla nadzoru fundacji, w tym m.in. w prowadzeniu bazy danych fundacji i innych ewidencji w tym zakresie dokonywaniu okresowych analiz i przygotowaniu oceny nadesłanych sprawozdań z działalności fundacji, monitoringu wypełniania przez fundacje obowiązków wynikających z ustawy z dnia 6 kwietnia 1984 r. o fundacjach oraz ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, prowadzeniu kontroli fundacji będących instytucją obowiązaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, przygotowaniu bieżącej korespondencji związanej ze sprawami wynikającymi z nadzoru Ministra nad fundacjami.
  • Współuczestniczy w prowadzeniu spraw związanych z koordynacją nadzoru Ministra nad instytutami badawczymi, w tym m.in. w gromadzeniu i przetwarzaniu informacji o działalności instytutów badawczych nadzorowanych przez Ministra, opracowaniu zbiorczych informacji, na potrzeby kierownictwa Ministerstwa lub innych jednostek, dotyczących działalności instytutów badawczych nadzorowanych przez Ministra, przygotowaniu wystąpienia do instytutów badawczych, w porozumieniu z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa sprawującymi nadzór Ministra nad tymi instytutami.
  • Współuczestniczy w przygotowaniu założeń do okresowego planu kontroli i dokonania analizy ryzyka z wykorzystaniem różnych źródeł informacji, w tym przekazywanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa sprawujące nadzór nad danym obszarem działalności Ministra, a także współuczestniczy w sporządzaniu sprawozdań z wykonania planu kontroli.
  • Współuczestniczy w przeprowadzaniu okresowych przeglądów uregulowań wewnętrznych w celu przedstawienia propozycji ich aktualizacji, a także w analizie i zgłaszaniu uwag do projektów dokumentów rządowych, w tym aktów prawnych.
  • Współuczestniczy w przygotowaniu, prowadzeniu i opracowaniu wyników kontroli, realizowanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej.


Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
 


Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:


- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


- wysiłek fizyczny


- praca w terenie


- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe


- zagrożenie korupcją


- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach


- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.


UWAGA! Praca na zastępstwo.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej
• rozmowa kwalifikacyjna



UWAGA Jeśli planujesz wysłać aplikację w formie papierowej, zadbaj o to, aby wpłynęła do nas w wyznaczonym
terminie. Liczy się data wpływu do urzędu.
Nie rozpatrujemy ofert, które zostały dostarczone po terminie.
Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:
• https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych
W Ministerstwie Infrastruktury możesz zgłosić naruszenie prawa w trybie określonym w Wewnętrznej procedurze
dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Infrastruktury,
stanowiącej Załącznik do Zarządzenia nr 15 Dyrektora Generalnego z dnia 25 września 2024 r. w sprawie ustalenia
wewnętrznej procedury zgłaszania informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych.
Szczegóły znajdują się na naszej stronie pod adresem:
https://www.gov.pl/web/infrastruktura/wewnetrzne-zgloszenia-naruszenia-prawa



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o fundacjach
  • Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o instytutach badawczych
  • Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
  • Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o kontroli w administracji rządowej,
  • Umiejętność myślenia analitycznego
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-31
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Infrastruktury
    ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa

    Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy DK-143/24", należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-12-18

    do końca oferty: 60 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    Jak zatrudnić osobę niepełnosprawną? Jakie są wymogi zatrudniania niepełnosprawnych? Jak uzyskać status zakładu pracy chronionej? Z takimi pytaniami zwracają się do nas przedsiębiorcy, pracodawcy, którzy chcą skorzystać z oferowanych ...

    Lato to okres, w którym wielu, w końcu wolnych od obowiązków akademickich, studentów podejmuje pracę, aby podreperować swój budżet. Pracodawcy chętnie zresztą zatrudniają osoby posiadające status studenta, bo uznawane są one za ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w kwietniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,3% wyższe r/r i wyniosło 8271,99 zł brutto.

    Freelancing wyraźne zyskuje na popularności - z najnowszych doniesień portalu Freelancehunt.com wynika, że liczba wolnych strzelców, którzy rejestrują się na stworzonych dla nich platformach, rośnie w dwucyfrowym tempie, sięgając niekiedy ...

    Rok 2023 na rynku pracy IT upłynął pod znakiem zwolnień i mniejszej liczby rekrutacji. Wzrost wynagrodzeń nieco wyhamował, ale i tak w niektórych specjalizacjach wyniósł nawet 20-25 proc. Takie wnioski płyną z raportu "Rynek pracy IT w ...