Kto szuka:
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Stanowisko:
Radca prawny
Numer referencyjny:
139410
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca na I piętrze, praca wymagająca dyspozycyjności, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, bariery architektoniczne: brak podjazdów między piętrami, utrudnione poruszanie się między piętrami (schody), pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.
Zakres zadań
- Przygotowuje opinie prawne oraz udziela odpowiedzi na zapytania prawne
- Opiniuje projekty umów, porozumień, aneksów oraz inne dokumenty w sprawach o skomplikowanym stanie prawnym
- Opiniuje pod względem formalno-prawnym projekty decyzji i postanowień o skomplikowanym stanie faktycznym
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawniczedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze prawnej
- Wpis na listę radców prawnych
- Znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o kontroli w administracji rządowej, o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o zarządzaniu kryzysowym, o powszechnym obowiązku obrony RP, o bezpieczeństwie imprez masowych, o strażach gminnych, o ochronie przeciwpożarowej, o ochronie osób i mienia, o materiałach wybuchowych wykorzystywanych do użytku cywilnego, o systemie powiadamiania ratunkowego, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o drogach publicznych
- Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office), analitycznego myślenia, skutecznej komunikacji
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »