eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawaradca generalny

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

radca generalny

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca generalny w Samodzielnym Stanowisku Głównego Ekonomisty Ochrony Zdrowia

00-952 Warszawa ul. Miodowa 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynuje działania ukierunkowane na pozyskanie i bieżące aktualizowanie danych o sytuacji finansowej systemu ochrony zdrowia.
  • Opracowuje analizy w celu sporządzenia wyliczeń i bieżących aktualizacji oraz sporządza prognozy, odnośnie do wysokości środków, które pozwalają na zabezpieczenie funkcjonowania jednostek ochrony zdrowia na odpowiednim poziomie.
  • Pozyskuje i dostarcza dane niezbędne do usprawnienia funkcjonowania systemu ochrony zdrowia, które pozwolą podmiotom leczniczym na uzyskanie stabilności finansowej w długim okresie.
  • Opiniuje, pod względem wpływu na równowagę i długookresową stabilność finansową systemu ochrony zdrowia, projekty aktów normatywnych i innych propozycji zmian, opracowywanych w Ministerstwie oraz przesyłanych przez inne podmioty, których wejście w życie wpłynie na gospodarkę finansową interesariuszy systemu ochrony zdrowia.
  • Reprezentuje Ministra i Urząd, poza jego strukturą organizacyjną, w ramach udzielonych upoważnień lub pełnomocnictw oraz w zakresie przypisanych kompetencji merytorycznych.
  • Współpracuje z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi, jednostkami podległymi lub nadzorowanymi przez Ministra oraz pozostałymi interesariuszami sektora ochrony zdrowia, w celu pozyskiwania niezbędnych danych oraz zapewnienia zgodności realizowanych przez nie zadań z długookresową strategią stabilności finansowej systemu ochrony zdrowia.
  • Proponuje i ocenia zadania zgłoszone do planu działalności Ministra Zdrowia na dany rok w celu uwzględnienia w tym planie zadań istotnych z punktu widzenia zapewnienia równowagi i długookresowej stabilności finansowej systemu ochrony zdrowia.
  • Uczestniczy w sporządzaniu planu działalności dla działu administracji rządowej – zdrowie oraz sprawozdania z jego wykonania.


Warunki pracy


  • miejsce pracy znajduje się przy ul. Miodowej 15 w Warszawie;

  • budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszajacych się na wózkach inwalidzkich;

  • praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie,

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,

  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1090).



Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w Ministerstwie Zdrowia znajdują się na stronie:


https://www.gov.pl/web/zdrowie/procedura-zgloszen-wewnetrznych



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego
w komórkach finansowych lub medycznych w jednostkach sektora finansów publicznych lub w jednostkach systemu ochrony zdrowia

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • Bardzo dobra znajomość organizacji i zasad funkcjonowania systemu ochrony zdrowia
  • Znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy o działalności leczniczej wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
  • Umiejętność argumentacji
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończone studia podyplomowe MBA
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności POUFNE lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dokładność i systematyczność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności POUFNE lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Kopia dokumentu potwierdzająca ukończenie studiów podyplomowych MBA

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-03
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Zdrowia
    Biuro Administracyjne
    ul. Miodowa 15
    00–952 Warszawa

    z dopiskiem: „GE nr 2874".

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-12-17

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    Od 1 kwietnia 2024 roku obowiązują nowe stawki jednorazowych odszkodowań z tytułu wypadku przy pracy lub choroby zawodowej - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ...

    Rok 2025 za pasem, a wraz z nim nowe postanowienia. Co tym razem będziemy chcieli zmienić w naszym życiu? Zaczniemy dbać o kondycję, oszczędzać lub inwestować? Nauczymy się czegoś nowego? Na czym tak naprawdę powinniśmy się skupić aby ...

    W ciągu ostatnich sześciu miesięcy w mediach pojawiło się kilka tysięcy publikacji na temat pełnego ozusowania umów zlecenie i o dzieło. Niestety, w części medialnych informacji, także w social-owych, prezentowane są tzw. półprawdy, a ...

    Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

    Pojawił się najnowszy "Raport Trendów & Wynagrodzeń 2024", a w nim porcja informacji dotyczących m.in. pensji, na jakie mogą liczyć obecnie specjaliści zatrudnieni w sektorze budownictwa i nieruchomości. Opracowanie autorstwa ManpowerGroup ...