Kto szuka:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Stanowisko:
Radca
Numer referencyjny:
148041
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury) i permanentną obsługą klientów zewnętrznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem:
Zakres zadań
- Formułuje przekazy, tezy i komunikaty dotyczące aktywności Ministra do spraw Unii Europejskiej i Sekretariatu Europejskiego
- Śledzi aktualne wydarzenia, analizuje badania opinii i debatę publiczną, w celu rekomendowania działań komunikacyjnych
- Współtworzy długofalową strategię komunikacji na temat członkostwa Polski w Unii Europejskiej
- Współpracuje z mediami, liderami opinii i agencjami zewnętrznymi
- Obserwuje trendy w komunikacji społecznej w celu identyfikacji dobrych praktyk
- Opracowuje komunikacyjnie dokumenty, materiały informacyjne i odpowiedzi dla mediów
- Współpracuje z ministerstwami, ekspertami i organizacjami społecznymi
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym C1
- Posiadanie wiedzy z zakresu: funkcjonowania Unii Europejskiej; aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie; zasad komunikacji społecznej i działania mediów; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, współpraca, myślenie analityczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, rzetelność
- Umiejętności: tworzenia i edycji tekstów; analizy danych związanych z członkostwem RP w UE
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka roboczego Unii Europejskiej (innego niż angielski) na poziomie A2
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »