eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

radca

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca do spraw skarg, wniosków i petycji, kontroli zarządczej oraz zgłoszeń w zakresie naruszeń prawa w Departamencie Kontroli

00-082 Warszawa ul. Senatorska 14

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynuje przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji wpływających do Ministerstwa poprzez prowadzenie ich rejestrów oraz organizację przyjęć interesantów w tym zakresie.
  • Koordynuje i prowadzi sprawy wynikające ze zgłoszeń wewnętrznych i zewnętrznych dokonywanych w trybie ustawy o ochronie sygnalistów, zgodnie z obowiązującą w Ministerstwie procedurą przyjmowania zgłoszeń, w tym w szczególności przyjmuje zgłoszenia, podejmuje działania następcze, komunikuje się z sygnalistą.
  • Koordynuje zadania w ramach kontroli zarządczej, w tym: a) przygotowanie projektu planu działalności Ministra i sprawozdania z wykonania tego planu; b) przygotowanie, przeprowadzenie i analizę wyników samooceny kontroli zarządczej oraz związanych z procesem zarządzania ryzykiem; c) przygotowanie projektu oświadczenia o stanie kontroli zarządczej.
  • Sporządza sprawozdania, analizy, przygotowuje projekty wewnętrznych aktów prawnych, komunikaty.
  • Koordynuje obsługę kontroli zewnętrznych prowadzonych w Ministerstwie przez Najwyższą Izbę Kontroli i inne organy kontroli państwowej w szczególności poprzez monitorowanie terminowego udzielania kontrolerom wyjaśnień przez komórki kontrolowane, przygotowanie ostatecznych stanowisk do wyników kontroli oraz monitorowanie realizacji wniosków pokontrolnych.
  • Przygotowuje materiały informacyjno-edukacyjne, w tym materiały szkoleniowe z zakresu kontroli zarządczej i kwestii objętych przepisami ustawy o ochronie sygnalistów, prowadzi szkolenia dla pracowników.
  • Prowadzi zakładkę w wewnętrznym portalu intranetowym Ministerstwa dotyczącą kwestii związanych z tematyką sygnalistów i kontroli zarządczej.


Warunki pracy



  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)




  • zagrożenie korupcją




  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach




Budynek ul. Senatorska 14



  • budynek Pałac Blanka. Budynek jednopiętrowy, bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim;

  • ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich pomiędzy piętrami, konieczna asysta innego pracownika/opiekuna;

  • udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu głównym terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych,  poprzez aplikację YourWay;

  • przy wejściu głównym po lewej stronie na pierwszym stopniu, znajduje się słupek z przyciskiem wzywającym dla osób z niepełnosprawnością ruchową;

  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);

  • udogodnienia dla rowerzystów – parking, prysznic.


Budynek ul. Senatorska 12



  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; 

  • pomieszczenia służbowe usytuowane na 1 i 2 piętrze budynku – możliwość wjazdu windą;

  • na piętrach udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się, w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych,  poprzez aplikację YourWay;

  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min).


Budynek ul. Marszałkowska 142



  • budynek Centrum Królewska. Budynek 14-kondygnacyjny;

  • pomieszczenia służbowe usytuowane na 2 piętrze budynku – wjazd/zjazd windy;

  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy;

  • swobodny dostęp do obiektu oraz na piętro 2 dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; 

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niedosłyszącym oraz głuchoniemym;

  • praca w pokoju wieloosobowym;

  • praca przy komputerze oraz przy użyciu urządzeń biurowych, np.: kserokopiarka, skaner, niszczarka;

  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);

  • udogodnienia dla rowerzystów – parking i szatnie. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w MSiT znajdują się na stronie: 


https://www.gov.pl/web/sport/zgloszenia-wewnetrzne


Ważne uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:



  • CV musi być własnoręcznie podpisane.

  • Składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń  obowiązujące przy naborach do pracy w Ministerstwie Sportu i Turystyki dostępne są pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/dokumenty-do-pobrania-dlakandydatow

  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane: CV i oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów

  • Dokumentami potwierdzającymi długość doświadczenia zawodowego / stażu pracy są dokumenty jednoznacznie potwierdzające zamknięty okres świadczenia pracy: np.  świadectwa pracy,  zaświadczenia o zatrudnieniu. Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi zamknięte okresy doświadczenia zawodowego.

  • Dokumentami potwierdzającymi charakter wykonywanej pracy są  np. zakresy obowiązków/czynności, opisy stanowisk pracy.

  • Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia do urzędu.

  • Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu/wpływu na skrzynkę mailową) nie będą rozpatrywane.

  • Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.

  • W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem ePUAP wiadomość musi być opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym zweryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub zaufanym profilem.

  • Kandydatki/kandydaci którzy składają dokumenty za pośrednictwem poczty elektroniczej, dopuszczeni do udziału w naborze, są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego
- w urzędzie administracji publicznej co najmniej 3 lata oraz w prowadzeniu szkoleń/wystąpień publicznych lub innych form kształcenia dorosłych co najmniej 1 rok.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego i aktów wykonawczych w zakresie realizowanych zadań.
  • Znajomość ustawy o petycjach.
  • Znajomość przepisów regulujących kwestie kontroli zarządczej w administracji publicznej.
  • Znajomość ustawy o ochronie sygnalistów.
  • Znajomość problematyki związanej z zarządzaniem ryzykiem.
  • Kompetencje miękkie: rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne, komunikacja.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i w piśmie.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • CV (podpisane odręcznie).
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania co najmniej 4 lat doświadczenia zawodowego/stażu pracy: w urzędzie administracji publicznej co najmniej 3 lata oraz w prowadzeniu szkoleń/wystąpień publicznych lub innych form kształcenia dorosłych co najmniej 1 rok (dokumentami potwierdzającymi długość posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są dokumenty potwierdzające zamknięty okres zatrudnienia: np. zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy; dokumentami potwierdzającymi charakter/obszar posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są: np. zakresy obowiązków/czynności, opisy stanowisk pracy).
  • Wzory oświadczeń są dostępne pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/dokumenty-do-pobrania-dlakandydatow.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat pracowała/ł lub pełniła/ł służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-12
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Sportu i Turystyki
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Senatorska 14
    00-082 Warszawa
    lub składając osobiście w Kancelarii z dopiskiem: DK/39/2024

    Zachęcamy do składania dokumentów w wersji elektronicznej w formie skanu na adres: nabory@msit.gov.pl. W temacie wiadomości proszę dodać wyraźny dopisek: DK/39/2024.

    Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

    Prosimy o zapoznanie się z ważnymi uwagami dotyczącymi wymaganych dokumentów i oświadczeń.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-10-31

    do końca oferty: 60 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    Mediana wynagrodzeń w województwie małopolskim w 2023 roku wyniosła 7 450 PLN brutto, była wyższa o około 300 PLN od mediany ogólnopolskiej. 25% najniżej wynagradzanych pracowników zarabiało nie więcej niż 5 531 PLN, a 25% najwyżej ...

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.

    Branża IT słynie z dynamicznych wzrostów wynagrodzenia. W minionym i bieżącym roku zarobki programistów również rosły, ale w ostatnich kwartałach wyraźnie zaznaczyła się stabilizacja stawek oferowanych specjalistom. Co więcej, w ...

    Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Edukacji Narodowej od 16 września 2024 r. zawieszono zajęcia w szkołach i placówkach edukacyjnych w czterech województwach narażonych najbardziej na skutki powodzi, dotyczy to około 420 placówek. W związku ...

    Czy trudno jest obecnie o znalezienie pracy w handlu? Odpowiedzi na to i inne pytania dostarcza najnowsze opracowanie Grafton Recruitment, które dowodzi, że w drugim kwartale bieżącego roku liczba ofert pracy wzrosła o 16% rdr. Zapotrzebowanie ...