Kto szuka:
Joinco Polska Sp. z o.o.
Stanowisko:
Procurement Project Specialist
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży
- koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek
- bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac
- zarządzanie bazą danych dostawców oraz kontakt z nimi
- wyszukiwanie pomysłów, ofert
- wsparcie przy budowaniu kalendarza Category Managera
- przygotowywanie spotkań (showroomów) z klientem
- rozwój filmów produktowych dla nowych produktów, współpraca z zewnętrznymi agencjami i domami mediowymi
- współpraca z międzynarodowymi jednostkami certyfikującymi (TUV, DEKRA)
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży handlowej (minimum 1-1,5 roku)
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
- dobra znajomość MS Office (głównie Excel)
- prawo jazdy kat. B (mile widziane)
- umiejętność efektywnego zarządzania czasem oraz dobra organizacja pracy
- zdolności analityczne
- umiejętność pracy pod presją czasu
- asertywność
Firma oferuje:
Oferujemy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- atrakcyjne i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport
- ciekawy zakres obowiązków i możliwości rozwoju zawodowego
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »