Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Pracownik I-wszej linii wsparcia IT
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych.
- Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie.
- Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami serwisowymi.
- Rozwijanie bazy wiedzy oraz dokumentacji dla serwisu i klientów wewnętrznych.
- Praca nad narzędziami wspierającymi działalność Helpdesku IT.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w pracy w helpdesku lub zespole serwisowym oraz znajomość dobrych praktyk ITIL.
- Znajomość systemów operacyjnych Windows, sieci komputerowych (w tym WLAN) oraz aplikacji biznesowych (mile widziane aplikacje sklepowe i kasowe).
- Doświadczenie z ekosystemem Office 365.
- Praktyczna znajomość Jira Service Management (Atlassian).
- Umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.
- Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do automatyzacji (np. Power Automate).
- Znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa IT.
- Znajomość angielskiego na poziomie B1 umożliwiająca korzystanie z dokumentacji.
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Cierpliwość, komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.
- Gotowość do pracy w trybie zmianowym oraz chęć rozwoju.
Firma oferuje:
Oferujemy
-
Udział w budowaniu zespołu i procesów serwisowych pierwszej linii wsparcia.
-
Możliwość rozwoju zawodowego i wdrażania własnych pomysłów.
-
Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie, zależnie od preferencji.
-
Pakiet benefitów: rabaty pracownicze, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, dofinansowanie do posiłków.
-
Praca w biurze w Warszawie w godzinach 8:00-22:00, z możliwością pracy zdalnej w weekendy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »