Kto szuka:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Stanowisko:
Pracownik ds. zatwierdzeń instalacji systemu ERTMS
Numer referencyjny:
WZ/IST/140/01/24
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- przygotowanie i aktualizacja instrukcji oraz procedur, a także opracowywanie wzorów dokumentów Spółki, wymaganych dla zrealizowania procesu zatwierdzania instalacji ERTMS,
- przeprowadzanie szkoleń dla pracowników Spółki w zakresie zatwierdzeń instalacji ERTMS,
- składanie aplikacji o zatwierdzenie urządzeń ERTMS,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi związana z procesem zatwierdzania instalacji ERTMS,
- współpraca z właściwymi komórkami Spółki w zakresie przygotowania dokumentacji niezbędnej do uzyskania zatwierdzenia urządzeń ERTMS,
- wsparcie w przygotowaniu i realizacji projektów inwestycyjnych w zakresie uzyskiwania zatwierdzeń instalacji przytorowych systemu ERTMS.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów,
- wiedza zawodowa w zakresie automatyki, sterowania ruchem kolejowym i ERTMS,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- znajomość języka angielskiego,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy w specjalności automatyka.
Firma oferuje:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »