Kto szuka:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Stanowisko:
Pracownik ds. pozyskiwania i rozliczania publicznych środków inwestycyjnych
Numer referencyjny:
WZ/IKO/122/07/24
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- sporządzanie i składanie do ministerstwa wniosków o płatność z dotacji budżetowej oraz Funduszu Kolejowego,
- przygotowanie harmonogramu zapotrzebowania na środki budżetowe i Fundusz Kolejowy,
- weryfikacja faktur i załączników do wniosków o płatność,
- weryfikacja poprawności przygotowanej dokumentacji,
- sporządzanie informacji dot. wnioskowanych i otrzymanych transz dotacji budżetowych oraz Funduszu Kolejowego.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy na stanowiskach związanych z controlingiem, administracją, ekonomią lub księgowością
- znajomość pakietu MS Office na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
- skrupulatność, rzetelność, obowiązkowość,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Firma oferuje:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »