Kto szuka:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Stanowisko:
Pracownik ds. obsługi sekretariatu Zarządu
Numer referencyjny:
WZ/IBZ/43/05/24
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- dbałość o kreowanie pozytywnego wizerunku Zarządu i Spółki,
- organizacja i planowanie kalendarza przełożonych,
- zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów,
- sporządzanie pism, wniosków, prowadzenie korespondencji biznesowej,
- monitorowanie wydawanych przez Zarząd poleceń oraz dyspozycji, koordynowanie ich terminowej realizacji,
- zapewnienie właściwego poziomu komunikacji i współpracy z urzędami i instytucjami współpracującymi ze Spółką,
- prowadzenie i aktualizacja bazy informacji teleadresowej urzędów i instytucji współpracujących ze Spółką,
- wsparcie techniczno-organizacyjne przełożonych,
- organizacja i obsługa spotkań biznesowych,
- administracyjno-organizacyjne prowadzenie sekretariatu (wyposażenie, zaopatrzenie w materiały biurowe, prenumerata pism itp.).
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie wyższe,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowisku związanym z administracją,
- wiedza zawodowa w zakresie prawa i administracji,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- umiejętność współpracy i budowania efektywnych relacji biznesowych,
- komunikatywność,
- otwartość na zmianę.
Firma oferuje:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »