Kto szuka:
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Stanowisko:
Podreferendarz
Numer referencyjny:
150429
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca przy komputerze
- praca pod presją czasu
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: II p,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Przygotowuje zestawienia i raporty związane z planowaniem i wykorzystywaniem środków budżetowych na zadania, w szczególności z zakresu gospodarowania funduszem wynagrodzeń Ministerstwa.
- Przedstawia propozycje i rozwiązania w zakresie kształtowania polityki wynagradzania pracowników Ministerstwa.
- Przygotowuje analizy, w tym dotyczące stanu zatrudnienia w Ministerstwie, raporty i zestawienia oraz proponuje rozwiązania w zakresie kształtowania struktury zatrudnienia w Ministerstwie.
- Uczestniczy w pozyskiwaniu, przetwarzaniu oraz analizie zbiorów danych oraz przygotowuje raporty wizualizujące dane i przedstawiające wyniki przeprowadzanych analiz, w tym poprzez wykorzystanie modeli statystycznych.
- Wprowadza, analizuje i weryfikuje dane w teleinformatycznych systemach ewidencji kadrowej w zakresie realizowanych zadań.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego w zakresie przygotowywania analiz
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Znajomość ustawy – Kodeks pracy.
- Znajomość zagadnień dotyczących budżetu zadaniowego.
- Znajomość zasad organizacji i funkcjonowania administracji publicznej.
- Umiejętność biegłej obsługi arkusza kalkulacyjnego oraz edytora tekstu.
- Umiejętność przygotowywania danych w formie graficznej.
- Umiejętności i kompetencje: pracy pod presją czasu, analitycznego myślenia, pracy w zespole, dobrej organizacji pracy, komunikatywność, rzetelność.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi programu kadrowo–płacowego Quorum.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »