eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawapodreferendarz

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

podreferendarz

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Finansów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

podreferendarz do spraw budżetu państwa w Wydziale Planowania i Analiz Budżetu Państwa, Departament Budżetu Państwa

00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Bierze udział w pracach nad opracowaniem projektu ustawy budżetowej na następny rok budżetowy oraz sprawozdania z wykonania budżetu państwa. Wprowadza dane i pobiera raporty do/z systemu obsługi informatycznej budżetu państwa TREZOR
  • Uczestniczy w opiniowaniu i procedowaniu zmian w planach części budżetowych części 72 – Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz części 72 – Zakład Ubezpieczeń Społecznych oraz funduszy zarządzanych przez Prezesa KRUS i ZUS z wykorzystaniem odpowiednich autoryzacji w systemie obsługi informatycznej budżetu państwa TREZOR
  • Bierze udział w analizie danych planistycznych i sprawozdawczych dotyczących wydatków budżetu państwa Polski oraz innych krajów członkowskich Unii Europejskiej
  • Bierze udział w opiniowaniu nowych inicjatyw legislacyjnych w zakresie skutków finansowych oraz rozwiązań systemowych


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa;

  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;

  • nietypowe godziny pracy, w tym dyżury wykraczające poza typowe godziny pracy urzędu w czasie natężenia prac oraz w związku z koniecznością dotrzymania terminów ustawowych podczas przygotowywania projektu ustawy budżetowej, opracowywania sprawozdania z wykonania budżetu.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).


Przed wyłonieniem do zatrudnienia wskazani w protokole z naboru kandydaci poproszeni zostaną o przesłanie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych określonych w ogłoszeniu.


Aplikując w formie papierowej, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem a w przypadku ePUAP kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym. Oświadczenia muszą zawierać również datę ich sporządzenia.


W przypadku aplikacji składanych elektronicznie, w formularzu aplikacyjnym należy jedynie zaznaczyć odpowiednie oświadczenia - nie jest wymagane dołączanie oświadczeń w formie skanów/zdjęć (wyjątek: do jednostek organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej, należy dołączyć dodatkowo wymagane oświadczenie w formie skanu/zdjęcia).


Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.


Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.


Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone (i usunięte w przypadku aplikacji składanych elektronicznie, w tym przez ePUAP).


Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen


Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.


Pracę możesz rozpocząć od: 1 lub 15 dnia miesiąca.


Kandydat, który zostanie wskazany do zatrudnienia, a który urodził się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem zostanie poproszony o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.).


Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z 14 czerwca 2024 r. (Dz.U. poz. 928) informujemy, że procedury dotyczące zgłoszeń wewnętrznych reguluje zarządzenie Ministra Finansów z 18 września 2024 r. w sprawie procedury dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Finansów (Dz. Urz. Min. Fin. poz. 89).



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie i tworzenie tekstów w obszarze właściwości wydziału
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość zaawansowana arkusza kalkulacyjnego MS Excel
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku rachunkowość lub matematyka
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze finansów publicznych
  • Znajomość komputerowych programów do analityki danych np. Power Query, Power Bi


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV w języku polskim (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-17
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Finansów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa
    z dopiskiem: oferta pracy – 2025/014/BP

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA kierownik oddziału Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA oficer portu

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-06

    do końca oferty: 54 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    No Fluff Jobs opublikował wyniki raportu "Rynek pracy IT 2024/2025". Opracowanie rzuca światło na sytuację w branży, wyjawiając szczegóły dotyczące m.in. oferowanych pracownikom zarobków, benefitów pozapłacowych oraz udogodnień w ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lipcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,6% wyższe r/r i wyniosło 8278,63 zł brutto.

    Na każdy dzień odpoczynku przypadać będą mniej niż dwa dni pracy - tak zapowiada się rok 2025. Wraz z wolną Wigilią szykuje się nam bowiem 249 dni roboczych. To najmniej od 25 lat, a wynik ten wciąż nie uwzględnia 26 dni standardowego ...

    2 maja 2024 r. Parlament Europejski ogłosił nowy akt dotyczący harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu drogowego. Regulacje, które zaczną obowiązywać od 22 maja 2024 roku, obejmą m.in. czas pracy ...

    Kontrowersje dotyczące przepisów wprowadzających zakaz spędzania 45-godzinnego odpoczynku kierowcy w kabinie pojazdu nie są żadnym w nowym. Dyskusja i spory na ten temat trwają od blisko dwóch dekad. W przyjętym w 2020 r. Pakiecie ...