eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawapodreferendarz

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

podreferendarz

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

podreferendarz do spraw wydawania/wymiany dokumentów cudzoziemców w Wydziale Personalizacji Dokumentów, Biuro Obsługi Klienta

00-564 Warszawa Ul. Koszykowa 16

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Bierze czynny udział w prowadzeniu postępowania na podstawie ustawy z dnia 13 czerwca 2003 roku o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w sprawach o wydanie lub wymianę dokumentów.
  • Wspomaga prowadzenie ewidencji wniosków o wydanie lub wymianę dokumentów poprzez rejestrowanie w systemie informatycznym Pobyt wniosków i decyzji w sprawach o wydanie lub wymianę dokumentów, wpływu wykonanych dokumentów z Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA oraz daty ich odbioru przez Cudzoziemców w systemach informatycznych oraz odbiera dokumenty przekazywane z Centrum Personalizacji Dokumentów MWSiA.
  • Przygotowuje projekty pism, zaświadczeń oraz decyzji i postanowień w sprawach wymienionych w zadaniu 1.
  • Rejestruje w Systemie Informatycznym Pobyt wnioski i decyzje w sprawach o wydanie lub wymianę dokumentów oraz bezpośrednio obsługuje klienta zewnętrznego poprzez m.in pobieranie odcisków linii papilarnych od cudzoziemców zgłaszających się w celu wyrobienia Karty Pobytu i Genewskiego Dokumentu Podróży, a także odbioru spersonalizowanych dokumentów Karty Pobytu i Genewskiego Dokumentu Podróży.
  • Bezpośrednio obsługuje petentów – udziela informacji, pobiera odciski linii papilarnych, wydaje dokumenty.
  • Dokonuje wpisów w Systemie Informacyjnym Schengen informacji o utraconym lub niezwróconym dokumencie podróży przewidzianym w Konwencji Genewskiej oraz o utraconej lub niezwróconej karcie pobytu wydanej cudzoziemcowi, któremu nadano status uchodźcy lub udzielono ochrony uzupełniającej, w celu ich zajęcia oraz modyfikuje lub usuwa te wpisy.
  • Poszukuje niezbędnych informacji w aktach sprawy, SI Pobyt oraz SIS, przygotowywuje zlecenia personalizacji dokumentów w sprawach wymienionych w zadaniu 1.
  • Wykonuje inne zadania wynikające z regulaminu organizacyjnego UDSC oraz regulaminu wewnętrznego biura, zlecone przez naczelnika wydziału oraz kierownika komórki organizacyjnej, w której jest zatrudniona/ny.


Warunki pracy


  • Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

  • Obsługa klienta zewnętrznego.

  • Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Proces rekrutacyjny w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców będzie przeprowadzony w formie zdalnej poprzez platformę ZOOM.

  • Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich
    terminie oraz o metodach i technikach jakie będą zastosowane.

  • Oferty złożone po terminie (decyduje data wpływu oferty do Urzędu) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające
    prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w „wymaganych
    dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone.

  • Prosimy o nieprzesyłanie CV, TYLKO zamiast CV załączenie wypełnionego i odręcznie podpisanego, wymagalnego FORMULARZA - INFORMACJA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE.

  • Zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń, które są dostępne na stronie Urzędu do Spraw Cudzoziemców pod linkiem https://www.gov.pl/web/udsc/kariera-oswiadczenia

  • Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest
    obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.

  • PROSIMY O NIEPRZESYŁANIE KOPII DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO OBYWATELSTWO POLSKIE A WYŁĄCZNIE OŚWIADCZENIE O POSIADANIU OBYWATELSTWA POLSKIEGO.

  • W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

  • Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o cudzoziemcach.
  • Znajomość ustawy o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Znajomość ogólnej sytuacji społeczno-politycznej na świecie.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
  • Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego - poziom B1.
  • Umiejętność komunikacji i współpracy.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych.
  • Znajomość obsługi systemu informatycznego "Pobyt".


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • INFORMACJA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE - FORMULARZ DOSTĘPNY POD ADRESEM: https://www.gov.pl/web/udsc/kariera-oswiadczenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia ważnego dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-03
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd do Spraw Cudzoziemców
    ul. Taborowa 33, 02–699 Warszawa
    z dopiskiem: „Podreferendarz w Wydziale Personalizacji Dokumentów Biura Obsługi Klientów - Ogłoszenie Nr 147336"

    Dokumenty można składać w formie papierowej lub można również przesyłać w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres kariera@udsc.gov.pl (wymagane potwierdzenie przesłania oferty pod nr. 477******).

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-01-24

    do końca oferty: 60 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    Firma Grafton Recruitment opublikowała raport rzucający światło na sytuację pracowników zatrudnionych w HR. Opracowanie wskazuje na zarobki, jakie oferuje dział HR, przedstawia stanowiska, na których obsadzeniu zależy firmom w ...

    Praca zdalna nie cieszy się już tak dużą popularnością jak w czasie i po pandemii. Jedynie w branży IT blisko połowa ogłoszeń proponuje możliwość tej formy zatrudnienia, w pozostałych branżach jest to mniej niż 30 proc. Na najwyższe ...

    Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Edukacji Narodowej od 16 września 2024 r. zawieszono zajęcia w szkołach i placówkach edukacyjnych w czterech województwach narażonych najbardziej na skutki powodzi, dotyczy to około 420 placówek. W związku ...

    Absencja jest powszechnym problemem wśród pracowników produkcyjnych. W artykule omówiono potencjalne źródło tego zjawiska oraz przedstawiono metody radzenia sobie z nim. Podkreślono rolę atrakcyjnych systemów wynagrodzeń, które mogą ...

    Mediana wynagrodzeń w województwie mazowieckim w 2023 roku wyniosła 8 317 PLN brutto i była wyższa o ponad 1 000 PLN od mediany dla całego kraju.