Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Pełnomocnik Zarządu ds. zintegrowanego systemu zarządzania jakością - rekrutacja online
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Naszym Klientem jest firma produkcyjno – handlowa z branży FMCG, posiadająca w swoim portfolio rozpoznawalne i cenione marki. W związku z rozbudową struktur firmy poszukujemy doświadczonej osoby do obszaru jakościowego firmy.
Pełnomocnik Zarządu ds. zintegrowanego systemu zarządzania jakościąMiejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:
- Nadzorowanie wdrożonych systemów jakości zgodnie w wymaganiami norm: ISO 9001, ISO 2200, ISO 14001, BRC, IFS, EKO, SMETA, V-LABEL i kontrolowanie funkcjonowania tych wymagań w poszczególnych procesach organizacji,
- Administrowanie dokumentacją jakościową: opracowywanie, wdrażanie, weryfikacja i aktualizacja zapisów systemów jakości (procedury, instrukcje, formularze) i nadzór nad ich stosowaniem i przestrzeganiem, a także wspieranie właścicieli poszczególnych procesów w organizacji w tworzeniu dokumentacji uwzgledniającej zapisy standardów jakości,
- Przeprowadzanie i koordynacja audytów wewnętrznych i zewnętrznych, a następnie koordynowanie i weryfikacja działań po audytowych (działania korekcyjne i doskonalące),
- Przygotowania Zakładu do audytów certyfikujących w obszarze jakości oraz audytów recertyfikujących,
- Monitorowanie wdrożonych systemów jakości, określanie propozycji ich doskonalenia (aktualizacja i działania korekcyjne i doskonalące wynikające z przeprowadzonych audytów, ewentualnych reklamacji i obserwacji, zmian organizacyjnych) - planowanie i wprowadzanie działań korygujących,
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dotyczących wdrożonych standardów – szkolenie z zasad i procedur jakościowych obowiązujących w Spółce,
- Inicjowanie i promowanie postaw proaktywnych wśród personelu w kwestiach dotyczących przestrzegania zasad jakości oraz właściwej higieny w Zakładzie – prowadzenie komunikacji wewnętrznej, szkolenia, itp.,
- Koordynowanie i nadzorowanie wszelkich działań związanych z funkcjonowaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością w Zakładzie.
Oczekiwania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży spożywczej – warunek konieczny,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (zarządzanie jakością),
- Praktyczna znajomość standardów: ISO 9001, ISO 2200, ISO 14001, BRC, IFS, EKO, SMETA, V- LABEL,
- Uprawnienia audytora wewnętrznego,
- Umiejętność współpracy w zespole, otwartość, gotowość do dzielenia się wiedzą, doświadczeniem i informacjami,
- Umiejętność tworzenia i organizowania przejrzystej, zrozumiałej i funkcjonalnej dokumentacji,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office: Word, Excel, Power Point,
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego – mile widziana.
Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku, nastawionej na ciągły rozwój biznesu,
- Opiekę medyczną oraz możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach i kursach finansowanych przez pracodawcę,
- Premię za realizację celów,
- Dostęp do świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wczasów pod gruszą, kolonii dla dzieci),
- Narzędzia pracy niezbędne na stanowisku: telefon, laptop,
- Dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »