Kto szuka:
MAGFIN Firma Usługowo-Konsultingowa
Stanowisko:
Obsługa klienta w call center
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Obowiązki:
- obsługa klientów za pomocą połączeń, czatów i maili przychodzących;
- obsługa w j. angielskim/hiszpańskim/francuskim/niemieckim/włoskim/portugalskim/ukraińskim;
- wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku;
- jeden z wyżej wymienionych języków na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie;
- j. angielski komunikatywny w mowie i piśmie (min. B2);
- umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office;
- umiejętność pracy w grupie;
- wysoka kultura osobista;
- umiejętność pracy z klientem;
- gotowość do pracy również w dni wolne i święta.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie swojego CV na adres sekretariat[at]magfin.pl z dopiskiem Obsługa call center.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »