Kto szuka:
Orange Polska
Stanowisko:
National Key Account Manager – Mobile
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarze mobilnych usług głosowych
- Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B
- Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży
- Realizacja celów sprzedażowych i strategii biznesowej
- Analiza rynku, monitoring konkurencji i trendów rynkowych w zakresie powierzonych produktów
- Tworzenie ofert akwizycyjnych oraz utrzymaniowych dla produktów Mobile
- Bieżąca praca operacyjna, nadzór i realizacja procesów ofertowania
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wiedza z zakresu oferty w rynku telekomunikacyjnym dedykowanej Klientowi Biznesowemu
- Umiejętność interpretacji modelu biznesowego Klienta oraz dobierania najlepszych rozwiązań uwzględniając przyszłe potrzeby zakupowe.
- Umiejętność przygotowania P&L.
- Umiejętności analityczne, wyciągania wniosków i przygotowywania rekomendacji niezbędnych usprawnień
- Wysoka orientacja na współpracę w ramach struktur wewnętrznych w celu osiągnięcia założonych celów
- Wysokie standardy współpracy z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- Prawo jazdy kat. B.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »