Kto szuka:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Stanowisko:
Naczelnik wydziału
Numer referencyjny:
151038
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
- Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).
Zakres zadań
- Kieruje pracami wydziału oraz nadzoruje pracę podległych pracowników (organizuje pracę, przydziela zadania, sprawuje nadzór merytoryczny nad ich realizacją, ocenia, przedkłada Dyrektorowi Departamentu propozycje awansu dla podległych pracowników, itp.).
- Inicjuje, opracowuje i koordynuje rekomendacje oraz propozycje rozwiązań i działań na rzecz rozwoju integracji społecznej.
- Prowadzi sprawy i działania związane ze wsparciem merytorycznym Centrów Integracji Cudzoziemców (CIC) w Polsce, w tym: wspiera pracowników CIC w zakresie mentoringu, sieciowania i szkoleń, tworzy i rozwija bazę wiedzy dla pracowników CIC, tworzy sieć wymiany informacji i dobrych praktyk miedzy CIC.
- Opracowuje projekty pism, programów i strategii dotyczących integracji społecznej oraz opracowuje materiały tematyczne z zakresu działania krajowej sieci integracji.
- Prowadzi sprawy związane z implementacją Funduszu Azylu, Migracji i Integracji na lata 2021–2027 i Europejskiego Funduszu Społecznego w odniesieniu do cudzoziemców.
- Tworzy ogólnopolską sieć integracji składającej się z instytucji publicznych i organizacji pozarządowych działających na rzecz cudzoziemców.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze integracji cudzoziemców lub integracji społecznej
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
- Znajomość Funduszu Azylu Migracji i Integracji 2021-2027
- Znajomość ustawy o cudzoziemcach
- Znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym
- Znajomość ustawy o działach administracji rządowej
- Znajomość ustawy o samorządzie województwa
- Znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
- Umiejętność zarządzania ludźmi
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »