Kto szuka:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Stanowisko:
Naczelnik wydziału
Numer referencyjny:
148358
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz oraz dostępem do informacji o klauzuli "zastrzeżone".
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem
Zakres zadań
- Zarządza pracą Wydziału (m.in. dzieli pracę, monitoruje postępy pracy, wyjaśnia, instruuje oraz wspiera pracowników w realizowaniu zadań, zatwierdza efekty pracy, dokonuje bieżącej i okresowej oceny pracy pracowników, motywuje pracowników, wnioskuje o awanse i nagrody).
- Nadzoruje działania związane z opracowywaniem rozwiązań w zakresie systemu opieki nad osobami starszymi i monitoruje ich wdrożenie.
- Nadzoruje i prowadzi sprawy związane z: koordynowaniem procesu zbierania sprawozdań, w tym przygotowaniem zestawień statystycznych; przygotowaniem planu działalności Wydziału i monitorowaniem jego realizacji; opracowaniem dokumentów programowych, opinii, stanowisk, analiz dotyczących polityki senioralnej w zakresie wynikającym z właściwości Wydziału; przygotowaniem projektów wyjaśnień i odpowiedzi organom kontroli wewnętrznej i zewnętrznej.
- Nadzoruje realizację zadań Wydziału, które wynikają z wewnętrznych regulacji i procedur Departamentu w zakresie planowania i sprawozdawczości, innych regulacji zewnętrznych wymagających przygotowania dokumentów, procedur, zaleceń o charakterze „ponadwydziałowym” oraz współpracuje w tym zakresie z właściwymi komórkami organizacyjnymi KPRM i instytucjami zewnętrznymi.
- Nadzoruje sprawy związane z przygotowywaniem programów i strategii krajowych dotyczących polityki senioralnej w zakresie właściwości Wydziału oraz monitorowaniem ich wdrażania.
- Nadzoruje obsługę Międzyresortowego Zespołu do spraw systemowych rozwiązań związanych z opieką nad osobami starszymi.
- Koordynuje prace związane z przygotowywaniem założeń do projektów aktów prawnych, w szczególności w odniesieniu do osób starszych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem
- Posiadanie wiedzy z zakresu polityki społecznej i senioralnej
- Znajomość: ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi; ustawy o pomocy społecznej; przepisów dot. zamówień publicznych; przepisów dot. ochrony danych osobowych; zasad funkcjonowania administracji publicznej; zasad udostępniania informacji i dostępu do informacji publicznej; zasad zarządzania i organizacji.
- Posiadanie kompetencji kierowniczych: zarządzanie ludźmi; komunikacja, w tym asertywność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; podejmowanie decyzji i odpowiedzialność; radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie tworzenia lub opiniowania aktów prawnych lub w zakresie obsługi procesu legislacyjnego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
- Znajomość techniki prawodawczej, procesu legislacyjnego
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »