eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawanaczelnik wydziału

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

naczelnik wydziału

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

naczelnik wydziału Wydział Analiz i Standardów Żeglugi Powietrznej, Departament Żeglugi Powietrznej

02-247 Warszawa Ul. Marcina Flisa 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kieruje pracą Wydziału w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji zadań.
  • Sprawuje nadzór nad opracowywaniem projektu regionalnego planu skuteczności działania dla instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej, a następnie bieżący monitoring jego realizacji w zakresie kluczowych obszarów skuteczności działania, w tym m.in. poziomu osiąganych celów, realizacji inwestycji, poziomu zatrudnienia personelu operacyjnego służb kontroli ruchu lotniczego, systemu zachęt.
  • Monitoruje zagadnienia prowadzonych w ramach Komitetu ds. Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej (SSC) oraz analizuje dokumentację w celu wypracowania propozycji stanowiska Urzędu w omawianych tematach.
  • Koordynuje działania dotyczące przygotowania projektu odpowiedzi Prezesa Urzędu, zawierającej zezwolenie na lot międzynarodowy o znaczeniu państwowym lub inny uzgadniany drogą dyplomatyczną.
  • Koordynuje działania oraz udział w inspekcjach standaryzacyjnych EASA oraz audytach ICAO przeprowadzanych w Departamencie w celu zapewnienia sprawnego ich przebiegu.
  • Koordynuje implementację do prawa krajowego przepisów międzynarodowych oraz nowelizacji przepisów krajowych w celu ujednolicenia rozwiązań prawnych związanych z zarządzaniem ruchem lotniczym.
  • Analizuje dokumentację i wypracowywanie stanowiska ULC/LOŻ w zakresie tematów, poruszanych na spotkaniach Rady Współpracy Państwowych Władz Nadzorujących i grupach roboczych w zakresie systemu skuteczności działania, programu SESAR, współpracy cywilno-wojskowej oraz inicjatywy FAB, w celu wymiany doświadczeń i usprawnienia funkcjonowania polskiej państwowej władzy nadzorującej.
  • Analizuje i opiniuje sprawozdania i plany instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej, w tym plany inwestycyjne oraz plany zatrudnienia personelu służb ruchu lotniczego i personelu wspomagającego, jak również analizuje i opiniuje wykonanie ww. planów.


Warunki pracy


  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

  • zagrożenie korupcją

  • obsługa klientów zewnętrznych

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:


Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, toalety).


Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku lotniczym lub prawniczym lub wyższe i studia podyplomowe o kierunku lotniczym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 5 lat w lotnictwie,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Prawo jazdy kat. B
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2).
  • Bardzo dobra znajomość krajowych i międzynarodowych przepisów prawnych dotyczących służb żeglugi powietrznej w obszarze jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej.
  • Bardzo dobra znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Dobra znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne, zarządzanie ludźmi.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Szkolenia specjalistyczne krajowe i zagraniczne obejmujące kursy w zakresie: a) systemu skuteczności działania, b) zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie, c) technik audytowania – audytor wewnętrzny wg normy ISO, d) jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej (SES).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym (C1).
  • Znajomość innego języka ICAO/UE na poziomie bardzo dobrym (B2).


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie prawo jazdy kat. B lub oświadczenie w tym zakresie.
  • Kopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego szkoleń specjalistycznych krajowych i zagranicznych obejmujących kursy w zakresie: a) systemu skuteczności działania, b) zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie, c) technik audytowania – audytor wewnętrzny wg normy ISO, d) jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej (SES).
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie biegłym (C1).
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości innego języka ICAO/UE na poziomie bardzo dobrym (B2).

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-27
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Lotnictwa Cywilnego
    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Marcina Flisa 2
    02-247 Warszawa

    z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym:
    LOŻ-3/1-4/2025

    Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej) lub przesłać mailem na adres rekrutacja@ulc.gov.pl

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-01-16

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    W przypadku bycia zwalnianym trudno jest mówić o przywilejach, ale pracownicy, którzy będą obejmowani zwolnieniami grupowymi muszą pamiętać o tym, że nie jest to standardowy system rozstania z firmą. Osobom odchodzącym należy się ...

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych wygenerował ponad 23,9 mln IOSKU za 2023 rok. Osoby ubezpieczone mogą sprawdzić stan swojego konta po waloryzacji składek na PUE ZUS.

    Końcówka roku to tradycyjnie już okres podsumowań. To często również dobry moment na pertraktacje w sprawie wynagrodzenia. Aby zrobić to skutecznie, warto dysponować konkretnymi argumentami. Takich, w kwestii zarobków oferowanych ...

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

    Z okazji Dnia Matki, Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, na jakie wsparcie z ZUS mogą liczyć ubezpieczone mamy.