Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
naczelnik wydziału
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
naczelnik wydziału w Wydziale Koordynacji Współpracy Globalnej, Departament Współpracy Międzynarodowej
00-060 Warszawa Królewska 27
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Koordynuje pracę podległych pracowników i nadzoruje wykonywanie zadań Wydziału Koordynacji Współpracy Globalnej
- Koordynuje działania związane z zaangażowaniem polskiego rządu w debatę dotyczącą cyfryzacji w ramach organizacji międzynarodowych innych niż Unia Europejska
- Koordynuje zadania związane z prowadzeniem przez Ministerstwo relacji bilateralnych z państwami poza Unią Europejską
- Nadzoruje zadania związane z inicjowaniem i prowadzeniem działań promocyjnych, edukacyjnych i informacyjnych w zakresie współpracy globalnej RP w obszarze cyfryzacji
- Bierze udział w krajowych i międzynarodowych spotkaniach i naradach roboczych, seminariach i konferencjach organizowanych przez administrację rządową oraz interesariuszy w obszarze kompetencji wydziału z zakresu współpracy globalnej w sprawach cyfryzacji
- Koordynuje i nadzoruje przeprowadzenie dużych projektów tematycznych, m.in. coroczny Szczyt Cyfrowy – Forum Zarządzania Internetem IGF Polska
- Koordynuje prowadzenie negocjacji dotyczących regulacji cyfrowych oraz innych aktów normatywnych i nienormatywnych, wpisujących się w tematykę zarządzania przestrzenią cyfrową, które znajdują się we właściwości/ zakresie zadań wydziału, na innych niż UE forach międzynarodowych, tj. OECD, UNESCO, NATO, ONZ
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Czynniki szczególnie utrudniajace wykonywanie zadań: nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A
jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.
Wzory oświadczeń obowiazujących przy naborze do MC dostępne są tutaj:
https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/wzory-oswiadczen
Jeżeli ofertę składasz elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane:
- własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń przed
rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub - podpisem elektronicznym kwalifikowanym.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego
etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentówna język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w służbie cywilnej,które są dostępne tutaj:
https://www.gov.pl/web/sluzbacywilna/praca
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
powyżej 4 lat w zakresie współpracy międzynarodowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość: problematyki współpracy międzynarodowej w wymiarze globalnym, w szczególności w obszarze zagadnień cyfryzacji; prawa międzynarodowego publicznego i protokołu dyplomatycznego; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działalności i organizacji MC.
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; zarządzanie ludźmi; komunikacja, w tym asertywność; podejmowanie decyzji i odpowiedzialność; radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych; prezentacje i wystąpienia publiczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- Znajomość: zagadnień związanych z rozwojem sektora IT/ICT w wymiarze międzynarodowym; międzynarodowych stosunków gospodarczych; procesów ekonomicznych i rynkowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Kopie dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-31
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjaMC@cyfra.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych
chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz numer ogłoszenia BIP: 146330 , DWM/24, MK.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »