Kto szuka:
Centrala NFZ
Stanowisko:
Młodszy Specjalista / Specjalista w Wydziale ds. Rozliczeń Osób Ubezpieczonych w Departamencie Współpracy Międzynarodowej
Numer referencyjny:
DWM/25/39
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Szczegóły oferty
- terminowe i zgodne z obowiązującymi procedurami prowadzenie spraw związanych z obsługą roszczeń przedstawianych przez inne państwa członkowskie UE/EFTA;
- kontakty z instytucjami łącznikowymi państw członkowskich UE/EFTA w sprawach związanych z obsługiwanymi roszczeniami;
- nadzór merytoryczny nad działaniami oddziałów wojewódzkich NFZ w zakresie obsługi roszczeń;
- udział w pracach nad modyfikacjami systemów obsługujących realizację procesów leżących w kompetencjach Wydziału;
- udział w przygotowaniu i prowadzeniu spotkań informacyjnych i szkoleniowych dla oddziałów wojewódzkich NFZ.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (finanse, prawo, administracja, ubezpieczenia, ochrona zdrowia) lub średnie;
- lata pracy zawodowej:
- na stanowisko młodszego specjalisty
- minimum 1 rok pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
- minimum 4 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
- na stanowisko specjalisty
- minimum 3 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
- minimum 5 lat pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
- znajomość najważniejszych zagadnień regulowanych ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Wykształcenie należy potwierdzić kopią świadectwa ukończenia szkoły średniej/ dyplomu ukończenia uczelni wyższej; wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu/aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w instytucjach finansowych lub w jednostkach sektora finansów publicznych lub w komórkach ds. księgowości, finansów, rozliczeń;
- znajomość zagadnień dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (mile widziane);
- umiejętność rozwiązywania problemów;
- bardzo dobry warsztat organizacji pracy własnej;
- komunikatywność, dokładność.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających wskazane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »