Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Młodszy Specjalista Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Odpowiadanie na infolinię przychodzącą i mailową, zapewniając klientom odpowiedzi na ich pytania i wątpliwości.
- Profesjonalne i uprzejme wspieranie klientów, rejestrowanie zgłoszeń i efektywne przekazywanie spraw do odpowiednich działów.
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, a także dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta oraz umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych.
- Wysoka empatia i zdolność zrozumiałego przekazywania informacji.
- Zdolność jednoczesnego skupienia na różnych zadaniach: słuchaniu, rozwiązywaniu problemów i wprowadzaniu danych.
- Szybkość pisania na klawiaturze oraz umiejętność pracy w zespole będą dodatkowymi atutami.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające oraz ciągłe wsparcie od zespołu i przełożonych.
- Atrakcyjne pakiety benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty MultiSport oraz regularne spotkania integracyjne.
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »