eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaMłodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Marketingu B2B

Kto szuka:

T-Mobile Polska S.A.

Stanowisko:

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Marketingu B2B

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zadania, które na Ciebie czekają:

  • Planowanie/wsparcie i realizacja działań marketingowych przy taktycznych działaniach sił sprzedażowych dedykowanych dla klientów wysokich segmentów biznesowych (Large Accounts / Top Accounts).
  • Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla grupy produktowej (materiały marketingowe i edukacyjne, strategie komunikacyjne wprowadzania produktów na rynek).
  • Koordynacja i organizacja spotkań dla klientów, udział w wydarzeniach branżowych.
  • Współpraca z agencjami reklamowymi i partnerami zewnętrznymi.
  • Opracowywanie contentu (treści) do wykorzystania w komunikacji marketingowej (wywiady z klientami, studia przypadków klientów, content produktowy).
  • Badanie potencjału komunikacji w danym segmencie, mocno targetowanej do specyfiki grupy docelowej, branży lub sektora, w jakim działają potencjalni klienci.
  • Nawiązywanie kontaktów z mediami, grupami zainteresowania, społecznościami branżowymi celem lepszego i szybszego dotarcia do klientów.
  • Organizacja eventów, szkoleń, webinarów celem budowania świadomości oferty T-Mobile, edukacji klientów i generowania szans sprzedażowych (leadów).
  • Analiza działań marketingowych konkurencji.
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w branży technologicznej (na stanowisku koordynatora ds. marketingu lub na stanowisku specjalisty w dziale marketingu) lub po stronie agencji marketingowej, albo PR-owej z udziałem w projektach dla klientów z sektora technologicznego.
  • Znajomość praktycznego zastosowania narzędzi marketingowych do komunikacji z klientem biznesowym.
  • Wymagana umiejętność pracy i realizacji projektów graficznych z wykorzystaniem ogólnodostępnych narzędzi graficznych, np. Canva; mile widziana obsługa Adobe Premiere Pro.
  • Wymagana umiejętność tworzenia profesjonalnych prezentacji PowerPoint.
  • Wielozadaniowość / Umiejętność pracy nad kilkoma projektami równolegle i z udziałem wielu zespołów.
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej / terminowość.
  • Umiejętności poszukiwania i weryfikowania informacji.
  • Umiejętności pracy w zespole i efektywna komunikacja.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego.
  • Gotowość do wyjazdów służbowych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Nasza oferta dla Ciebie:
  • Sekcja Marketingu B2B jest częścią Działu Obsługi Klientów Korporacyjnych i Kluczowych B2B. Prowadzimy projekty związane z komunikacją zaawansowanych rozwiązań i usług dla dużego biznesu. Obecnie szukamy  Specjalisty ds. Marketingu B2B, który wesprze nas w komunikacji 360. Obsługujemy wiele kanałów komunikacji z klientami oraz opracowujemy różnorodne materiały marketingowe. Szukamy osoby, która ma doświadczenie w opracowywaniu grafik i tworzeniu merytorycznego contentu :)

Firma oferuje:

Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-12

do końca oferty: 24 dni

pracodawca: T-Mobile Polska S.A.

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Kontrowersje dotyczące przepisów wprowadzających zakaz spędzania 45-godzinnego odpoczynku kierowcy w kabinie pojazdu nie są żadnym w nowym. Dyskusja i spory na ten temat trwają od blisko dwóch dekad. W przyjętym w 2020 r. Pakiecie ...

Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...

Grafton Recruitment przedstawił kolejną porcję danych pochodzących z raportu "Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024". Tym razem światło dzienne ujrzały informacje na temat zarobków w działach marketingu i PR. Ile zarabiają ...

Jak zatrudnić osobę niepełnosprawną? Jakie są wymogi zatrudniania niepełnosprawnych? Jak uzyskać status zakładu pracy chronionej? Z takimi pytaniami zwracają się do nas przedsiębiorcy, pracodawcy, którzy chcą skorzystać z oferowanych ...

Dyrektywa 2023/970 zacznie obowiązywać od 7 czerwca 2026 roku. Już teraz organizacje powinny zacząć się przygotowywać na jej nadejście - zwłaszcza te zatrudniające ponad 150 pracowników. Na te firmy bowiem prawo nakłada najpoważniejsze ...