Kto szuka:
T-Mobile Polska S.A.
Stanowisko:
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Marketingu B2B
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zadania, które na Ciebie czekają:
- Planowanie/wsparcie i realizacja działań marketingowych przy taktycznych działaniach sił sprzedażowych dedykowanych dla klientów wysokich segmentów biznesowych (Large Accounts / Top Accounts).
- Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla grupy produktowej (materiały marketingowe i edukacyjne, strategie komunikacyjne wprowadzania produktów na rynek).
- Koordynacja i organizacja spotkań dla klientów, udział w wydarzeniach branżowych.
- Współpraca z agencjami reklamowymi i partnerami zewnętrznymi.
- Opracowywanie contentu (treści) do wykorzystania w komunikacji marketingowej (wywiady z klientami, studia przypadków klientów, content produktowy).
- Badanie potencjału komunikacji w danym segmencie, mocno targetowanej do specyfiki grupy docelowej, branży lub sektora, w jakim działają potencjalni klienci.
- Nawiązywanie kontaktów z mediami, grupami zainteresowania, społecznościami branżowymi celem lepszego i szybszego dotarcia do klientów.
- Organizacja eventów, szkoleń, webinarów celem budowania świadomości oferty T-Mobile, edukacji klientów i generowania szans sprzedażowych (leadów).
- Analiza działań marketingowych konkurencji.
- Minimum 2-letnie doświadczenie w branży technologicznej (na stanowisku koordynatora ds. marketingu lub na stanowisku specjalisty w dziale marketingu) lub po stronie agencji marketingowej, albo PR-owej z udziałem w projektach dla klientów z sektora technologicznego.
- Znajomość praktycznego zastosowania narzędzi marketingowych do komunikacji z klientem biznesowym.
- Wymagana umiejętność pracy i realizacji projektów graficznych z wykorzystaniem ogólnodostępnych narzędzi graficznych, np. Canva; mile widziana obsługa Adobe Premiere Pro.
- Wymagana umiejętność tworzenia profesjonalnych prezentacji PowerPoint.
- Wielozadaniowość / Umiejętność pracy nad kilkoma projektami równolegle i z udziałem wielu zespołów.
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej / terminowość.
- Umiejętności poszukiwania i weryfikowania informacji.
- Umiejętności pracy w zespole i efektywna komunikacja.
- Wysoka kultura osobista.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego.
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Sekcja Marketingu B2B jest częścią Działu Obsługi Klientów Korporacyjnych i Kluczowych B2B. Prowadzimy projekty związane z komunikacją zaawansowanych rozwiązań i usług dla dużego biznesu. Obecnie szukamy Specjalisty ds. Marketingu B2B, który wesprze nas w komunikacji 360. Obsługujemy wiele kanałów komunikacji z klientami oraz opracowujemy różnorodne materiały marketingowe. Szukamy osoby, która ma doświadczenie w opracowywaniu grafik i tworzeniu merytorycznego contentu :)
Firma oferuje:
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »