Kto szuka:
Akademia Leona Koźmińskiego
Stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Studentów
Numer referencyjny:
36/ADM/DZ/KIBS/24
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku, z osobami z ponad 70 krajów?
Chcesz używać języka angielskiego w pracy i stawiasz na swój rozwój?
Praca w Kozminski International Business School daje takie możliwości!
Dołącz do Naszego Zespołu!
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu,
- pracę w renomowanej Uczelni rozpoznawanej na rynku edukacyjnym w Polsce i zagranicą,
- możliwość udziału w szkoleniach zagranicznych organizowanych przez uczelnie partnerskie,
- możliwość korzystania z oferty ALK na preferencyjnych warunkach ze zniżką do 90 %,
- możliwość rozwoju zawodowego; udziału w szkoleniach, w tym w kursach językowych,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych,
- dostęp do korzystania z zasobów biblioteki uczelnianej,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- udzielanie wsparcia i opieka nad studentami realizującymi studia w języku angielskim,
- prowadzenie dokumentacji z przebiegu studiów, w tym dokumentacji elektronicznej,
- współorganizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych,
- współpraca z wykładowcami, także międzynarodowymi,
- współpraca z prodziekanem danego kierunku,
- przygotowywanie sprawozdań i zestawień,
- wsparcie zespołu w innych pracach administracyjnych.
Firma oferuje:
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (warunek konieczny),
- wykształcenie wyższe,
- komunikatywność, kultura osobista i poszanowanie różnic,
- samodzielność, orientacja na klienta i na jakość,
- wielozadaniowość, umiejętność pracy w grupie,
- otwartość na zmiany, umiejętność pracy pod presją czasu,
- dobra znajomość pakietu MS Office.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »