Kto szuka:
Praca.pl
Stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Zarządzanie korespondencją (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie list wysyłkowych, wysyłka dokumentów)
- Rejestrowanie i aktualizacja zgłoszeń klientów w systemie elektronicznym
- Tłumaczenie zgłoszeń klientów na język angielski
- Obsługa e-mail
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum średnie wykształcenie
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w branży turystycznej
- Dobra znajomość języka angielskiego i pakietu Office
- Skuteczne komunikowanie się i dokładność w pracy
- Studenci lub absolwenci turystyki, rekreacji bądź pokrewnych kierunków
- Znajomość przepisów prawnych w turystyce
Firma oferuje:
- Stałe zatrudnienie na pełny etat
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Karta lunchowa oraz dostęp do platformy My Benefit lub karty Multisport
- Pakiet powitalny
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »