Kto szuka:
Diabetyk24 Sp. z o.o.
Stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca.
- Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia.
- Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji.
- Obsługa korespondencji mailowej - odpowiadanie na zapytania Klientów.
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
- Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalną i uprzejmą obsługę Klientów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem.
- Wysoki poziom empatii i zorientowania na potrzeby klienta/pacjenta.
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób zrozumiały dla klienta/pacjenta.
- Umiejętność skupienia się na kilku zadaniach jednocześnie: słuchaniu klienta, rozwiązywaniu jego problemów, udzielaniu odpowiedzi na pytania oraz wprowadzaniu informacji do różnych systemów informatycznych.
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność pracy w zespole, budowanie atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od zaraz.
- Kompleksowa szkolenie wprowadzające w obowiązki.
- Wsparcie ze strony zespołu i przełożonego.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Dofinansowanie do karty MultiSport.
- Spotkania integracyjne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »