Kto szuka:
ALAB laboratoria Sp. z o.o.
Stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- wykształcenie min. średnie
- doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
- otwartość i dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne
- ukierunkowanie na Klienta
- umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość pakietu MS Office
Wymagania stawiane pracownikowi:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pracę pełną wyzwań w inspirującym i zgranym zespole
- możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności
- dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego
- możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
- pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin
Firma oferuje:
- obsługa połączeń telefonicznych skierowanych do lokalnego działu obsługi Klienta
- odpowiadanie na zapytania mailowe – wewnętrzne i zewnętrzne
- udzielanie informacji w sprawie cen badań, statusu wyniku badania itd
- współpraca z Pracownikami lokalnych Laboratoriów i Działu Sprzedaży
- bieżący kontakt z podlegającymi pod laboratorium Klientami
- lokalna obsługa Klientów sieciowych
- przyjmowanie oraz wyjaśnianie reklamacji od Klientów
- wspieranie Przedstawicieli regionalnych w zakresie udzielania informacji
- wewnętrzny kontakt i wyjaśnianie spraw zgłaszanych od pracowników firmy
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »