eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawamłodszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

młodszy specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy specjalista w Wydziale Transgranicznych i Strategicznych Ocen Oddziaływania na Środowisko w Departamencie Ocen Oddziaływania na Środowisko

02-305 Warszawa Al. Jerozolimskie 136

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • uczestniczy w prowadzeniu spraw związanych z udziałem Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w procedurach transgranicznych ocen oddziaływania na środowisko, dotyczących projektów dokumentów oraz planowanych przedsięwzięć;
  • prowadzi bazy informacji przydatnych w prowadzonych przez Wydział postępowaniach (np. aktualizowana na bieżąco baza postępowań dla elektrowni wiatrowych na pograniczu), opracowuje zestawienia informacji i analizy konieczne doraźnie, w konkretnych przypadkach (np. zestawienie informacji o przyjętych w różnych państwach podejściach w interpretowaniu danego przepisu prawa międzynarodowego);
  • uczestniczy w opiniowaniu projektów aktów prawnych i innych dokumentów pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami w zakresie transgranicznych ocen oddziaływania na środowisko;
  • bierze udział w spotkaniach, w tym międzynarodowych, w zakresie związanym z systemem ocen oddziaływania na środowisko, w tym zwłaszcza z transgranicznymi ocenami oddziaływania na środowisko, przygotowuje prezentacje na spotkania, w tym międzynarodowe, w tym organizuje spotkania międzynarodowe których organizacja leży w obowiązkach Punktu Kontaktowego Espoo;
  • przygotowuje wkłady do odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie w zakresie transgranicznych ocen oddziaływania na środowisko.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych.


Realizacja zadań wiąże się z:



  • krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi,

  • zagrożeniem korupcją,

  • częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.


Budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak odpowiednio przystosowanych łazienek.


W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

  • W przypadku aplikowania w formie papierowej oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/gdos/wzory-oswiadczen.

  • Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

  • Za kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy uważa się dokumenty wyraźnie wskazujące na wykonywanie zadań w wymaganym obszarze (np. jeżeli na świadectwie pracy widnieje stanowisko specjalisty, należy dołączyć do niego kopię zakresu wykonywanych obowiązków/zadań/czynności na zajmowanym stanowisku, wystawiony przez pracodawcę).

  • Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia oferty do Urzędu.

  • Prosimy o podawanie aktualnego nr telefonu oraz adresu e-mail.

  • Informacje na temat procedury zgłoszeń wewnętrznych w GDOŚ znajdują się na stronie internetowej:https://www.gov.pl/web/gdos/zgloszenia-wewnetrzne



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe z dziedziny nauk: inżynieryjno-technicznych: architektura i urbanistyka, inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka; rolniczych: leśnych, rolnictwa i
ogrodnictwa, zootechniki i rybactwa; społecznych: geografia społeczno- ekonomiczna i gospodarka przestrzenna; ścisłych i przyrodniczych: biologicznych, o Ziemi i środowisku;

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość prawa krajowego, UE oraz międzynarodowego w zakresie transgranicznych ocen oddziaływania na środowisko
  • Znajomość zagadnień dotyczących ochrony środowiska
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów w środowisku międzynarodowym
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Informacja dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku: W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu zagadnień dotyczących ocen oddziaływania na środowisko, z zakresu procedur administracyjnych (Kodeks postępowania administracyjnego)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji w Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów powierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w zakresie przeszkolenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-12
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej.

    Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
    Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
    Al. Jerozolimskie 136
    02-305 Warszawa
    z dopiskiem:
    młodszy specjalista DOOŚ-1/2025

    Oświadczenia w wersji papierowej prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/gdos/wzory-oswiadczen

    Link do aplikowania online: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a1379258a8704abfb1563f48a8b2e2a4

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA konsultant Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA kontroler weterynaryjny

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-01-29

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Niemal każda firma przeprowadza dziś szkolenia. Warto wiedzieć, że w określonych przypadkach, czas spędzony na wyjeździe integracyjnym połączonym ze szkoleniem, może zostać potraktowany jako nadgodziny. "Konsekwencją regulacji zawartej w ...

    W I półroczu 2024 ZUS skontrolował 260,8 tys. osób na zwolnieniach lekarskich. W efekcie wydał 18,6 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Jakie są najczęstsze powody nieprawidłowego wykorzystywania zwolnień? ...

    Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Freelancehunt, stawki oferowane freelancerom zbliżyły się do 400 zł/h, a konkurencyjność w niektórych specjalizacjach podskoczyła o ponad 100%. Na atrakcyjne wynagrodzenia mogą liczyć m.in. wolni ...

    Z okazji Dnia Matki, Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, na jakie wsparcie z ZUS mogą liczyć ubezpieczone mamy.

    Branża produkcyjna i transportowo-logistyczna borykają się z niedoborem pracowników. Duże zapotrzebowanie na techników, monterów czy elektryków przekłada się na zmniejszenie regionalnych dysproporcji płacowych na tych stanowiskach ...