Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Młodszy Konsultant Helpdesk
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Oferowanie wsparcia technicznego dla użytkowników platformy.
- Rejestracja i analiza problemów IT.
- Komunikacja z użytkownikami i współpracownicy w celu rozwiązywania problemów.
- Wparcie w obsłudze reklamacji.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta w infolinii.
- Umiejętność pracy z narzędziami biurowymi (telefon, e-mail, LiveChat).
- Skuteczność w rozwiązywaniu reklamacji.
- Doskonała organizacja pracy.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Dostępność w godzinach 9:00 - 17:00, od poniedziałku do piątku.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę.
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej.
- Szerokie możliwości szkoleniowe i rozwojowe.
- Szereg benefitów (opieka medyczna, dostęp do obiektów sportowych, zniżki).
- Możliwość udziału w inicjatywach well-beingowych i wolontariacie.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »