Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Media Relations & Content Specialist/ Expert (praca na zastępstwo) - rekrutacja online
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Poszukujemy osoby, która dołączy do wewnętrznego zespołu komunikacji HRK S.A., który wspiera zespoły rekrutacyjne, HR Consultingowe oraz Payroll.
Media Relations & Content Specialist/ Expert (praca na zastępstwo)Miejsce pracy: WarszawaZadania:
- Aktywna współpraca z mediami (głównie gospodarcze): nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z dziennikarzami i wydawcami, inicjowanie publikacji, współpraca z ekspertami i ekspertkami wewnątrz organizacji w przygotowywaniu komentarzy, artykułów eksperckich, wystąpień radiowych i TV;
- Prowadzenie biura prasowego (Prowly)
- Prowadzenie działań z zakresu content marketingu – przygotowywanie wspólnie z zespołami ekspertów raportów rynkowych (od badania po publikację), współpraca przy tworzeniu form video oraz audio, newsletterów;
- Prowadzenie kanałów social media (LinkedIn, Instagram, YouTube)
- Wsparcie w organizacji eventów kierowanych do pracowników i klientów
Wymagania:
- 3-6 lat doświadczenia zawodowego w media relations; preferowane osoby z doświadczeniem w pracy z mediami gospodarczymi, takimi jak Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Forbes; doświadczenie agencyjne lub dział wewnętrzny (firmy B2B, które w komunikacji wykorzystują content marketing);
- Umiejętność tworzenia różnorodnych treści promocyjnych (od rozbudowanych raportów przez komentarze eksperckie, informacje prasowe, formy wypowiedzi audio i video, przez posty social media, treści przeznaczone na strony internetowe, po newslettery);
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego; idealnie umiejętność redakcji i korekty tekstów (interpunkcja i ortografia na wysokim poziomie);
- Łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji z dziennikarzami i twórcami treści; wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne;
- Umiejętność tworzenia i egzekwowania planów komunikacyjnych;
- Znajomość social media (FB, Li, YT, Instagram) – umiejętność tworzenia angażującego contentu i prowadzenia komunikacji na kanałach firmowych;
- Doświadczenie w organizacji eventów;
- Proaktywność i nastawienie na realizację celów;
- Angielski co najmniej na poziomie B2;
- Pożądana znajomość narzędzi: Prowly, Wordpress, Canva
Oferujemy:
- Pracujemy w trybie hybrydowym: dwa dni home office. Nasze biuro znajduje się w Błękitnym Wieżowcu przy pl. Bankowym (metro Ratusz-Arsenał);
- Umowa na zastępstwo na okres 15-18 miesięcy;
- Współpraca oparta o umowę B2B;
- Wyjazdy integracyjne, imprezy pracownicze, pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, karta sportowa, dopłata do nauki języka angielskiego)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »