Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Manager ds. Relacji z Klientami
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku
- Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach
- Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym kontrola dokumentacji i realizacja projektów
- Zapewnienie zgodności operacji oddziału z procedurami bankowymi i standardami Compliance
- Aktywne pozyskiwanie oraz rozwijanie relacji z nowymi i obecnymi klientami
- Realizacja celów sprzedażowych poprzez efektywną sprzedaż produktów i usług bankowych
- Organizacja i zarządzanie obrotami gotówkowymi
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 2 lata doświadczenia w bankowości, w tym w sprzedaży i obsłudze klientów detalicznych, premium lub biznesowych
- Rozległa wiedza o produktach i usługach oferowanych przez bank
- Biegła znajomość przepisów bankowych oraz aplikacji bankowych
- Umiejętność negocjacji oraz prowadzenia prezentacji
- Umiejętność prowadzenia szkoleń
- Znajomość języka angielskiego
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów pracowniczych
- Nieograniczone możliwości rozwoju zarówno w kraju, jak i na skalę międzynarodową wewnątrz Grupy
- Dużą autonomię działania przy wsparciu doświadczonego przełożonego
- Środowisko pracy wspierające różnorodność i innowacyjność
- Pracę w organizacji dbającej o środowisko i wpływ na zrównoważony rozwój
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »