eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaManager ds. Rekrutacji i Rozwoju Pracowników

Kto szuka:

HAYS

Stanowisko:

Manager ds. Rekrutacji i Rozwoju Pracowników

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Manager ds. Rekrutacji i Rozwoju Pracowników
Warszawa
NR REF.: 1189163


Dla Naszego Klienta, producenta leków, lidera rynku farmaceutycznego, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Menadżer ds. Rekrutacji i Rozwoju Pracowników.

lokalizacja: Warszawa, Tarchomin

Do zakresu obowiązków na tym stanowisku należeć będzie:

•Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych ( analiza zapotrzebowania, tworzenie i publikacja ogłoszeń na portalach internetowych, social mediach, selekcja i rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi),
•Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych pracowników, planowanie i wdrażanie programów rozwojowych,
•Udział w tworzeniu narzędzi wspierających procesy HR, w tym w szczególności: systemów wynagradzania i motywowania oraz rozwoju kompetencji pracowników,
•Przygotowywania, analizowanie i raportowanie danych HR zgodnie z aktualnymi potrzebami biznesu,
•Współtworzenie i udział w projektach HR (m.in. oceniania pracowników, onboardingu, offboardingu, budowania kultury zaangażowania, działań Employer Brandingowych)
•Wspieranie transformacji organizacyjnych oraz kształtowanie pozytywnej kultury pracy,

Od Kandydatów oczekujemy:

• Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Psychologia, Socjologia, Ekonomia)
• Min. 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków w firmie produkcyjnej
• Doświadczenie w projektowaniu oraz wdrażaniu rozwiązań w obszarze HR
• Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy oraz najlepszych praktyk HR
• Znajomość nowoczesnych technik i narzędzi rekrutacyjnych
• Bardzo dobra znajomość pakietu Pakiet MS365(Outlook, Power Point, Word, Excel),

Nasz Klient oferuje:

•Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowa o pracę
•Pakiet benefitów (opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, szkolenia językowe, możliwość udziału w kursach aktualizujących wiedze)
•Miejsce parkingowe
•Możliwość kreowania rozwiązań z obszaru HR, usprawnianie procesów

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361. 


Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-11-19

do końca oferty: 21 dni

pracodawca: HAYS

branże: HR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Dyrektywa 2023/970 zacznie obowiązywać od 7 czerwca 2026 roku. Już teraz organizacje powinny zacząć się przygotowywać na jej nadejście - zwłaszcza te zatrudniające ponad 150 pracowników. Na te firmy bowiem prawo nakłada najpoważniejsze ...

Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym (z ang. work-life balance) w pracy prawnika jest szczególnie istotna ze względu na specyfikę tego zawodu, który często wiąże się z dużym obciążeniem fizycznym i umysłowym. W tym artykule ...

Rozpoczęły się wakacje. Nadmorskie miejscowości zapełniły się turystami. A w związku z tym wzrosło zapotrzebowanie na pracowników. Najwięcej ofert pracy pojawiło się w handlu - lokalach usługowych czy dyskontach. Najwięcej w tym roku ...

Z niedoborem pracowników boryka się wiele branż, m.in. logistyczna i produkcyjna. Jakimi wynagrodzeniami kuszą ich pracodawcy? Agencja zatrudnienia Trenkwalder przeanalizowała wysokość zarobków na najbardziej popularnych stanowiskach ...

O tym, że wykształcenie i twarde umiejętności to coraz częściej za mało, aby przykuć uwagę rekrutera, mówi się nie od dziś. Kolejnym potwierdzeniem kluczowego znaczenia umiejętności miękkich są najnowsze doniesienia platformy ...