eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaManager ds. Rekrutacji i Rozwoju Pracowników

Kto szuka:

HAYS

Stanowisko:

Manager ds. Rekrutacji i Rozwoju Pracowników

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Manager ds. Rekrutacji i Rozwoju Pracowników
Warszawa
NR REF.: 1189163


Dla Naszego Klienta, producenta leków, lidera rynku farmaceutycznego, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Menadżer ds. Rekrutacji i Rozwoju Pracowników.

lokalizacja: Warszawa, Tarchomin

Do zakresu obowiązków na tym stanowisku należeć będzie:

•Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych ( analiza zapotrzebowania, tworzenie i publikacja ogłoszeń na portalach internetowych, social mediach, selekcja i rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi),
•Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych pracowników, planowanie i wdrażanie programów rozwojowych,
•Udział w tworzeniu narzędzi wspierających procesy HR, w tym w szczególności: systemów wynagradzania i motywowania oraz rozwoju kompetencji pracowników,
•Przygotowywania, analizowanie i raportowanie danych HR zgodnie z aktualnymi potrzebami biznesu,
•Współtworzenie i udział w projektach HR (m.in. oceniania pracowników, onboardingu, offboardingu, budowania kultury zaangażowania, działań Employer Brandingowych)
•Wspieranie transformacji organizacyjnych oraz kształtowanie pozytywnej kultury pracy,

Od Kandydatów oczekujemy:

• Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Psychologia, Socjologia, Ekonomia)
• Min. 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków w firmie produkcyjnej
• Doświadczenie w projektowaniu oraz wdrażaniu rozwiązań w obszarze HR
• Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy oraz najlepszych praktyk HR
• Znajomość nowoczesnych technik i narzędzi rekrutacyjnych
• Bardzo dobra znajomość pakietu Pakiet MS365(Outlook, Power Point, Word, Excel),

Nasz Klient oferuje:

•Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowa o pracę
•Pakiet benefitów (opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, szkolenia językowe, możliwość udziału w kursach aktualizujących wiedze)
•Miejsce parkingowe
•Możliwość kreowania rozwiązań z obszaru HR, usprawnianie procesów

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361. 


Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-10-10

do końca oferty: 60 dni

pracodawca: HAYS

branże: HR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy realizowane jest w ramach uprawnień kierowniczych pracodawcy. W konsekwencji pracodawca ma prawo wtórnie zobowiązać pracownika do świadczenia pracy (zgoda zatrudnionego nie jest wymagana) ...

W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,8% wyższe r/r i wyniosło 7670,19 zł brutto. Względem października 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto ...

Planując zmianę pracy i nową ścieżkę zawodową, należy solidnie przygotować się do procesu rekrutacji. Choć każdy z nas zapewne choć raz miał okazję uczestniczyć w rozmowie z rekruterem, to warto pamiętać o kilku ważnych zasadach ...

Gorący okres świąteczny trwa w najlepsze, a w wielu branżach jest to czas wzmożonych wysiłków i okazja do podreperowania słupków sprzedażowych. Na załatanie dziur w budżetach domowych mają okazję również pracownicy gotowi do ...