Kto szuka:
HRBC GROUP SP. z o.o.
Stanowisko:
Manager ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Aktywna sprzedaż usług i produktów: innowacyjnych działań marketingowych wspierających sprzedaż w branży farmaceutycznej
- Pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie kontaktów handlowych
- Przygotowanie ofert, prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży
- Inicjowanie, rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- Obsługa klienta w zakresie trwających już projektów we współpracy z zespołem realizacyjnym
- Realizowanie indywidualnych planów sprzedażowych i raportowanie wyników
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki współpracy B2B.
- Wynagrodzenie na miarę Twoich sukcesów – solidna podstawa + prowizja zależna od wyników.
- Benefity, jak karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe.
- Niezbędne narzędzia do pracy – laptop, telefon i samochód.
- Dużą samodzielność w działaniu – odpowiedzialne stanowisko.
- Stabilność współpracy – szukamy kogoś długoterminowo.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomość branży marketingowej/ digitalowej/ wydawniczej w obszarze farmacji (warunek konieczny).
- Udokumentowana kariera w sprzedaży i łatwość budowania relacji z klientami.
- Umiejętność skutecznej negocjacji.
- Wysoka kultura osobista.
- Determinacja i nastawienie na realizację celów sprzedażowych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »