Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Lider Zespołu ds. Relacji z Klientami
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Zarządzanie zespołem pod kierownictwem Dyrektora Oddziału
- Inicjowanie oraz realizowanie strategii na utrzymanie i wzrost jakości relacji z klientami
- Planowanie, organizacja pracy zespołu
- Nadzorowanie bieżących zadań
- Wsparcie merytoryczne dla podległych pracowników
- Działanie na rzecz realizacji programów sprzedażowych
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z nowymi i obecnymi klientami
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, zarządzanie)
- Min. 3 lata doświadczenia na pokrewnych stanowiskach (obsługa klientów detalicznych lub rynku hipotecznego)
- Umiejętność zarządzania zespołem i sprzedażą
- Znajomość MS Office
- Prawo jazdy kat. B
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy
- Pakiet szkoleń wprowadzających oraz rozwojowych (stacjonarnych i on-line)
- Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach banku
- Pakiet benefitów (karta sportowa, ubezpieczenie zdrowotne, opieka medyczna i stomatologiczna, programy emerytalne, dofinansowanie opieki nad dziećmi, dofinansowanie wakacji i wiele innych)
- Przyjazne środowisko pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »