eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Koordynator projektów marketingowych (account manager)

Kto szuka:

Praca.farmacja.pl

Stanowisko:

Koordynator projektów marketingowych (account manager)

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

O nas:



Farmacja.net, an IQVIA business to niezawodny partner w świecie farmaceutycznej komunikacji! Nasze wielokanałowe narzędzia to klucz do skutecznego dotarcia do farmaceutów i techników farmaceutycznych w całej Polsce. Tworzymy innowacyjne strategie cross-kanałowe, które budują świadomość marek oraz przyczyniają się do rozwoju edukacji farmaceutów. Dołącz do nas i odkryj, jak możemy wspólnie zrewolucjonizować komunikację w świecie farmacji!



Opis stanowiska:



Idealny kandydat/kandydatka potrafi samodzielnie obsługiwać klientów, efektywnie współpracować w zespole, podejmować szybkie decyzje i prowadzić spotkania na żywo oraz online. Posiada doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych, prowadzeniu kampanii oraz zna narzędzia digital marketingu.



Dołącz do nas i zmieniaj oblicze farmacji! Jeśli jesteś gotowy na wyzwania i chcesz się rozwijać, czekamy na Ciebie!



Oczekiwania:




  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: farmacja, marketing, zarządzanie lub pokrewne).

  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów interpersonalnych.

  • Zdolność do samodzielnej obsługi klientów oraz efektywnej współpracy zespołowej.

  • Umiejętność prowadzenia spotkań zarówno na żywo, jak i online.

  • Biegłość w obsłudze pakietu MS Office i Google Suite.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.



Mile widziane:




  • Znajomość przepisów prawa farmaceutycznego oraz ograniczeń dotyczących reklamy produktów farmaceutycznych.

  • Znajomość digital marketingu i aktualnych trendów w tej dziedzinie.



Zakres obowiązków:




  • Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.

  • Rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami poprzez realizację ustalonego planu.

  • Uczestnictwo w projektach sprzedażowych i obsługi klienta oraz zarządzanie nimi.

  • Przygotowywanie prezentacji na spotkania z klientami w oparciu o wyciągnięte wnioski z przebiegu kampanii.

  • Wdrażanie założeń strategii marketingowej.

  • Tworzenie raportów i organizowanie akcji promocyjnych.



To oferujemy:




  • Możliwość rozwoju kariery i zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie.

  • Ciekawą i rozwijającą pracę.

  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer służbowy, telefon komórkowy).

  • Przyjazną atmosferę, w zespole nastawionym na współpracę.

  • Po okresie próbnym: pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, sport, imprezy integracyjne).


Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-07-04

do końca oferty: 57 dni

pracodawca: Praca.farmacja.pl

branże: Zdrowie / Medycyna / Farmacja

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady