Kto szuka:
UNIBEP S.A.
Stanowisko:
Koordynator lub Koordynatorka ds. zakupów
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie usług najmu/dzierżawy oraz zakupu materiałów związanych z organizacją pracy placu budowy,
- Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych,
- Utrzymywanie bieżących kontaktów z Dostawcami,
- Przygotowywanie umów projektowych oraz zamówień, prowadzenie dokumentacji zakupowej zgodnie z regulacjami Spółki,
- Analiza rynku, poszukiwanie i kwalifikowanie Dostawców,
- Współtworzenie i wdrażanie strategii zakupowych w wybranych kategoriach zakupowych,
- Optymalizacja kosztów zakupów poprzez m.in. wprowadzanie zamiennych rozwiązań i raportowanie wyników,
- Zarządzanie umowami ramowymi.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w branży budowlanej (warunek konieczny) oraz wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane budowlane),
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej (warunek konieczny),
- Doświadczenie w przygotowywaniu tabel porównawczych (warunek konieczny),
- Dobra orientacja i znajomość rynku Dostawców,
- Analiza rynku pod względem trendów cenowych, nowości technicznych, rozwiązań ekologicznych oraz proponowanie nowych rozwiązań,
- Doświadczenie w obszarze negocjacji,
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- Umiejętność ustalania priorytetów,
- Orientacja na pracę zespołową,
- Ekologia, zrównoważony rozwój, etyka zawodowa nie są dla Ciebie hasłem, ale ważnym aspektem życia.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z największych grup budowlanych w Polsce,
- Nieformalna atmosfera pracy i wsparcie zespołu,
- Elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 7:00 a 9:00),
- Biuro zlokalizowane zaraz przy stacji Metra,
- Niezbędne narzędzia do pracy, w tym laptop i telefon komórkowy,
- Możliwość skorzystania z ciekawej oferty rozwojowej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »