Kto szuka:
ATERIMA HR
Stanowisko:
Koordynator ds. rozwoju biznesu
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Do twoich obowiązków należeć będzie:
- szczegółowa analiza biznesowa (na poziomie liczb/P&L) wewnętrznych oraz zewnętrznych koncepcji biznesowych
- aktywne pozyskiwanie środków finansowych od UE, VC i PE
- proponowanie koncepcji rozwoju spółki na rynkach światowych
- koordynowanie rozmów, negocjowanie warunków i zawieranie umów z partnerami biznesowymi głównie serwisami cyfrowymi
- podejmowanie decyzji biznesowych przy podpisywanych/renegocjowanych umowach, aneksach itp.
- tworzenie, koordynowanie i wdrażanie modeli biznesowych dla klientów oraz modeli rozliczeniowych dla klientów i partnerów biznesowych, a także kreowanie i nadzór we wdrażaniu modeli biznesowych i ofert w zatwierdzonych przez Zarząd projektach
- zatwierdzanie ofert przygotowanych przez dział sprzedaży
- przygotowywanie cyklicznych analiz biznesowych dotyczących dochodów kluczowych klientów oraz przygotowywanie na tej podstawie wniosków w formie podsumowania z rekomendacjami krótko i długoterminowymi
- aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych w celu zwiększania dochodowości firmy
- proponowanie rozwiązań w celu zmniejszenia bądź optymalizacji kosztów firmy
- tworzenie nowych programów/koncepcji i ulepszanie metod działania organizacji
- budowanie relacji z partnerami biznesowymi i kluczowymi klientami (m.in. poprzez organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach biznesowych)
- analiza trendów i uwarunkowań rynku cyfrowego i muzycznego
- budowanie i wzmacnianie wizerunku firmy poprzez współpracę z serwisami cyfrowymi, klientami i organizacjami mającymi znaczenie w branży cyfrowej i muzycznej
- zaproponowanie strategii biznesowej dla firmy (w okresie 3 miesięcy od rozpoczęcia współpracy) i co najmniej raz do roku jej aktualizacja, uwzględniająca pojawiające się możliwości rynkowe oraz działania rekompensujące lub minimalizujące ewentualne ograniczenia rynkowe
- wdrażanie strategii biznesowej zatwierdzonej przez Zarząd firmy
- research i monitorowanie rynku, dostosowywanie firmy do warunków rynkowych, poszukiwanie nowych innowacyjnych rozwiązań
- nadzór nad bieżącym kontaktem z serwisami (w tym prowadzenie spraw biznesowych związanych z wymaganiami serwisów)
- nadzór nad pracą działu B&P
Zgłoś się do nas, jeśli:
- masz wykształcenie kierunkowe (ekonomia, finanse, zarządzanie, analityka biznesu)
- posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (m.in. doświadczenie w rozwijaniu biznesu, analizach biznesowych itp.)
- znasz język angielski na poziomie C1 - warunek koniczny
- masz doświadczenie w pracy w branży muzycznej, streamingowej, dystrybucji cyfrowej - dodatkowy atut
- posiadasz doświadczenie w sprzedaży oraz prowadzeniu negocjacji w kanale B2B
- masz wysoko rozwinięte zdolności do identyfikowania i wdrażania nowych możliwości biznesowych
- posiadasz doświadczenie w pracy w firmach Deloitte czy EY, PWC, KPMG - dodatkowy atut
- cechuje Cię analityczne myślenie i umiejętność wyciągania wniosków
- należysz do osób odpowiedzialnych, komunikatywnych, potrafiących bardzo dobrze organizować swoją pracę
- dobrze znasz pakiet MS Office (w szczególności Power Point i Excel)
- posiadasz wiedzę na temat aspektów podatkowych, praw autorskich - dodatkowy atut
- znasz język francuski na poziomie min. B2 - dodatkowy atut
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- zatrudnienie w ramach Umowy o Pracę (preferowane) lub B2B
- pakiet benefitów (pakiet PZU Zdrowie, ubezpieczenie grupowe UNIQUA, dofinansowanie do karty Multisport)
- niezbędne narzędzia pracy
- przez pierwsze 4-6 miesięcy praca stacjonarna, następnie praca hybrydowa (3 dni praca w biurze, 2 dni home office) + wyjazdy służbowe (częstotliwość uzależniona od potrzeb)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »