Kto szuka:
Akademia Sztuki Wojennej
Stanowisko:
kierownik Sekcji Eksploatacji i Technicznego Utrzymania Nieruchomości w Wydziale Infrastruktury
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
1. budowlanych zajmowanych przez komórki organizacyjne Akademii poprzez właściwe wykonywanie napraw i konserwacji wynikających z przeglądów, usuwanie awarii i jej skutków;
2. nadzór nad określeniem ilości i jakości środków materiałowych potrzebnych do realizacji zadań konserwacyjnych w celu wstępnego przygotowania dokumentacji o zamówienie publiczne oraz ścisła współpraca w tym zakresie z Zespołem Zamówień Publicznych;
3. udział w procedurze udzielania zamówień publicznych poprzez przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w tym:
a) sporządzanie wniosków, projektów umów, kosztorysów, specyfikacji,
b) zakupu materiałów budowlanych potrzebnych do konserwacji obiektów budowlanych,
c) zlecania usług związanych z realizacją prac konserwacyjnych;
4. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania stałych urządzeń technicznych w obiektach uczelni poprzez systematyczne przeprowadzanie przeglądów tych urządzeń i bieżące usuwanie stwierdzonych niedociągnięć;
5. nadzór nad montażem i oznakowaniem głównych wyłączników zasilania energetycznego ( wyłączniki elektroenergetyczne, zawory wodociągowe, gazowe);
6. kierowanie bieżącymi naprawami sprzętu kwaterunkowego;
7. współudział w sporządzaniu rocznego planu zamówień publicznych wykonywanego na szczeblu wydziału;
8. zapewnienie racjonalnego wykorzystania przydzielonych środków rzeczowo-finansowych oraz ścisłe przestrzeganie wymagań dyscypliny finansowej w realizacji wydatków;
9. nadzór nad prowadzeniem ewidencji czasu pracy pracowników Sekcji;
10. opracowywanie rozwiązań problemów technicznych związanych z konserwacją i remontami obiektów budowlanych oraz zleceń robót awaryjnych;
11. nadzór nad przyjmowaniem i rejestrowanie zgłaszanych usterek w obiektach oraz sprzętu infrastruktury;
12. nadzór nad zapewnieniem konserwacji oraz naprawy urządzeń (systemów) przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne i niezawodne funkcjonowanie;
13. okresowa kontrola jakości świadczonych usług w zakresie sprzątania obiektów Uczelni oraz terenu zewnętrznego.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne z co najmniej 5 letnim stażem pracy na stanowisku kierowniczym z zakresu budownictwa ogólnego lub branżowego;
- Znajomość pakietu MS Office
- Rzetelność i zaangażowanie w wykonywane zadania oraz umiejętność organizacji prac;
- Komunikatywność i umiejętność pracy zespole.
Co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę;
- dodatkowe wynagrodzenie w postaci 13-tej pensji;
- nagrody - w zależności od wyników pracy;
- dostęp do różnorodnych szkoleń;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
- pakiet socjalny, w tym: dofinansowanie wypoczynku, możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie;
- korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej;
- pracę pełną wyzwań i realny wpływ na wdrażane rozwiązania.
Aplikacje (CV) z klauzulą dot. zgody na przetwarzanie danych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie wszystkich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: zastępcy kierownika Wydziału Infrastruktury prowadzonego przez Akademię Sztuki Wojennej, administratora danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, zwanego: RODO (Dz. U. UE. L. z 2016 r. nr 119 poz. 1, z późn. sprostowaniem), należy przesłać do dnia 12.07.2024 r. na adres:
Akademia Sztuki Wojennej, al. gen. Antoniego Chruściela „Montera” 103, 00-910 Warszawa z dopiskiem „Nabór na stanowisko zastępcy kierownika Wydziału Infrastruktury” z dopiskiem „CV”.
Informacja dla kandydatów:
1. Kandydat do zatrudnienia może zostać poproszony na rozmowę rekrutacyjną, w trakcie której może zostać sprawdzona wiedza i umiejętności merytoryczne.
2. Dokumenty złożone w procesie rekrutacji można odebrać w Akademii Sztuki Wojennej w terminie do 7 dni od dnia zakończenia tego procesu. W wypadku ich nieodebrania są one niszczone w ASzWoj.
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia (dyrektywy 95/46/WE) (D. Urz. UE nr L 119 z 4.05.2016 r.), informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuki Wojennej z siedzibą przy al. gen. Antoniego Chruściela „Montera” 103, 00-910 Warszawa.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych .
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na podstawie przepisów prawa pracy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »