Kto szuka:
Orange Polska S.A.
Stanowisko:
Kierownik / Kierowniczka Wydziału DevOps
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Szkolenia menedżerskie.
- Programy rozwojowe.
- Rekrutacje wewnętrzne.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Masz doświadczenie w pracy w obszarach skoncentrowanych na Kliencie i budowaniu jego pozytywnych doświadczeń, np. Customer Experience, Customer Journey, Obsługa Klienta, Marketing.
- Masz minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Masz doświadczenie w kreowaniu nowych strategii i rozwiązań w obszarze doświadczeń klientów.
- Potrafisz inspirować zespół do znajdowania rozwiązań poprawiających doświadczenia klientów.
- Masz wiedzę i orientację w świecie nowych technologii.
- Masz umiejętności analityczne i interpersonalne.
- Posługujesz się językiem angielskim w sytuacjach biznesowych (minimum B2) – warunek konieczny, we współpracy międzynarodowej.
- Doświadczenie w branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem
Firma oferuje:
- Masz doświadczenie w pracy w kierowaniu zespołami technicznymi w obszarze IT
- Masz minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Masz doświadczenie w kreowaniu nowych rozwiązań w obszarze IT
- Masz doświadczenie w pracy w branży telekomunikacyjnej (mile widziane)
- Potrafisz inspirować zespół do znajdowania nowych rozwiązań.
- Masz wiedzę i orientację w świecie nowych technologii.
- Masz umiejętności analityczne i interpersonalne.
- Posługujesz się językiem angielskim w sytuacjach biznesowych (minimum B2) – warunek konieczny, we współpracy międzynarodowej
- Znajomość koncepcji BFF, CMS, Process Manager, Headless, restAPI
- Umiejętność współpracy na różnych szczeblach organizacyjnych w dynamicznym i szybko zmieniającym się otoczeniu.
- Elastyczne podejście do rozwiązywania problemów
- Kierowanie kilkudziesięcioosobowym zespołem specjalistów realizujących zadania rozwoju (Dev) i utrzymania (Ops) systemów informatycznych w obszarze systemów IT
- Zarządzanie współpracą między zespołami technicznymi i biznesowymi.
- Identyfikacja obszarów technologicznych wymagających usprawnień, przygotowywanie wytycznych i realizacja zmian w obszarze IT
- Utrzymanie i zarządzanie (Ops) systemami obsługowymi w obszarze w modelu DevOps, w szczególności obsługa incydentów, problemów i awarii.
- Współpraca z innymi zespołami DevOps w zakresie zapewnienia stabilności i jakości
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »