Kto szuka:
Pard Europe Sp. z o.o
Stanowisko:
Kierownik Działu Marketingu
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Wdrożenie procesów i funkcjonowania działań marketingu
- Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations
- Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci
- Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz i wewnątrz oraz utrzymywanie relacji z mediami i klientami
- Analizowanie rynku, trendów i zachowań klientów, w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych i doskonalenia działań marketingowych
- Zarządzanie budżetem marketingowym, decydowanie o alokacji środków na różne działania – w szczególności planowanie i zakup mediów: radio, prasa, internet
- Monitorowanie wyników działań marketingowych i analiza efektywności
- Odpowiedzialność za planowanie i realizację imprez targowych
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania:
- 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w dziale marketingu, preferowana branża związana ze sprzedażą produktów outdoorowych
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z marketingiem
- Znajomość aktualnych trendów i narzędzi marketingowych/komunikacyjnych oraz umiejętność ich efektywnego wykorzystania
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarządzania zespołem oraz budowania relacji zewnętrznych i wewnętrznych
- Zorientowanie na cele biznesowe, umiejętność podejmowania strategicznych decyzji i osiągania wyników
- Doświadczenie w digital marketingu
- Język angielski w stopniu wystarczającym na komunikację biznesową
Firma oferuje:
- Zatrudnienie w firmie międzynarodowej o ugruntowanej pozycji na rynku
- Dobrą atmosferę pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Pakiety sportowe
- Komputer, telefon służbowy
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »