Kto szuka:
Holcim Polska S.A
Stanowisko:
Kierowniczka / Kierownik ds. handlowych w branży odpadów
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Utrzymywanie bieżących relacji biznesowych i aktywne poszukiwanie nowych kontaktów.
- Poszukiwanie potencjalnych odbiorców/dostawców odpadów, negocjacja warunków współpracy, budowanie relacji biznesowych.
- Bieżące monitorowanie rynku odpadowego, stałe mapowanie rynku i poszukiwanie nowych możliwości.
- Tworzenie bazy kontrahentów oraz przygotowywanie analiz rynkowych zgodnie z zapotrzebowaniem.
- Przeprowadzanie audytów środowiskowo-administracyjne u kontrahentów.
- Uczestnictwo w projektach prowadzonych przez Grupę.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Bardzo dobra znajomość rynku odpadów komunalnych, niebezpiecznych, budowlanych oraz tworzyw sztucznych w Polsce i Europie.
- Doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku w średnim lub dużym przedsiębiorstwie, w tym w zarządzaniu zespołem.
- Umiejętność negocjacji kontraktów i ustalania warunków współpracy.
- Bardzo dobra znajomość obsługi narzędzi CRM.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do pracy w terenie.
Firma oferuje:
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »