Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Junior Customer Service Specialist with German - rekrutacja online
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Junior Customer Service Specialist with GermanMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Badanie i rozwiązywanie zapytań dotyczących wprowadzania zamówień, szybkie reagowanie na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- Identyfikowanie wymagań klientów, wyjaśnianie problemów lub brakujących informacji, rozwiązywanie zapytań dotyczących wprowadzania zamówień i dostarczanie rozwiązań.
- Monitorowanie i nadzorowanie otwartych zamówień, zarządzanie blokadami, zamówieniami zaległymi, poziomami zapasów, dostawami, cenami oraz raportami transportowymi.
- Ścisła współpraca z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w tym biurami regionalnymi, zewnętrznymi dostawcami, zespołami sprzedaży i działem cenowym.
- Praca w systemach SAP ECC/CRM CIC przy wprowadzaniu zamówień
- Osiąganie indywidualnych i zespołowych celów wydajnościowych, ze szczególnym naciskiem na jakość i efektywność.
Wymagania:
- Biegłość w języku angielskim (B2 min.) i niemieckim (B2 min.)
- Wysoka dbałość o szczegóły, umiejętności analityczne i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz samodzielnego prowadzenia projektów o umiarkowanej złożoności przy ogólnym nadzorze.
- Umiejętność pracy zespołowej i otwartość na ścisłą współpracę z zewnętrznymi dostawcami.
- Chęć zgłaszania usprawnień procesowych w celu zwiększenia skuteczności i efektywności pracy.
Oferujemy:
- Kompleksowy pakiet ubezpieczenia zdrowotnego, prywatna opieka medyczna.
- Inicjatywy doceniające pracowników oraz premie za wyniki.
- Hybrydowy model pracy z możliwością pracy zdalnej.
- Długoterminowa współpraca w stabilnej firmie o silnej pozycji rynkowej.
- Dostęp do programów szkoleniowych i możliwości rozwoju zawodowego.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »