Kto szuka:
Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
150253
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.
Wejście do budynku „A" i „D" jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.
W budynkach nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Zakres zadań
- zapewnia obsługę organizacyjną biura. Prowadzi kalendarz spotkań Dyrektora, organizuje spotkania i wyjazdy służbowe. Prowadzi wykaz spraw szczególnie ważnych i terminowych. Obsługuje sprawy w Systemie Elektronicznym Zarządzania Dokumentacją wraz ze skrzynką urzędową e-PUAP
- współpracuje z Wydziałem Kadr w zakresie HR-u miękkiego, onboardingu pracowników, organizacji szkoleń, prowadzonych naborów, dostępności urzędu dla osób z niepełnosprawnościami oraz działań mających na celu pozytywne budowanie wizerunku pracodawcy
- współpracuje z Komórkami Organizacyjnymi w celu realizacji strategii employer brandingowej oraz wspierania inicjatyw mających na celu zwiększenie zaangażowania pracowników
- współpracuje z sekretariatami innych, komórek organizacyjnych w zakresie zapotrzebowania materiałowego/spożywczego na cele departamentu oraz innych sekretariatów w zakresie materiałów reprezentacyjnych oraz drobnego wyposażenia/materiałów. Przygotowuje wnioski zakupowe związane z realizacją zadań, rozlicza faktury wynikające z przydzielonych zadań
- przyjmuje korespondencję kierowaną do komórki organizacyjnej (w tym również bieżąca obsługa poczty elektronicznej), rejestruje w systemie obiegu dokumentów oraz nadzoruje obieg korespondencji poza sekretariatem
- wykonuje inne prace pomocnicze i organizacyjne w tym m.in. monitoruje nieobecności pracowników, rozlicza faktury wynikające z przydzielonych zadań
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność skutecznej komunikacji
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Rzetelność i terminowość
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność obsługi programów: MS Excel, MS Word, Lex
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli - poufne
- Znajomość obsługi programu EZD
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »