eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawainspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV

Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw zaopatrzenia w Wydziale Ogólnym

01-198 Warszawa Ul. Żytnia 36

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi (w celu aktualizacji danych) dokumentację i ewidencję składników majątku oraz księguje stan sprzętu i materiałów w użytkowaniu Komendy Rejonowej Policji Warszawa IV, aktualizuje w systemie SWOP ŚRODKI TRWAŁE i aplikacji EKSO (Elektroniczna Karta Środków Ochrony), sporządza dokumentację przychodowo-rozchodowej ww. składników w celu zaewidencjonowania, ponosi odpowiedzialność materialną za powierzony sprzęt i materiały;
  • Wykonuje zadania z zakresu gospodarki mandatowej wynikających z uprawnień administratora PUEMANDATY.MF.GOV.PL, wprowadza do PUE danych zawartych w nałożonych przez funkcjonariuszy mandatach karnych;
  • Analizuje i planuje zapotrzebowanie oraz zaopatrywanie w sprzęt i materiały, aktualizuje aplikacji EKZ i system EKM, prowadzi podręczny magazyn materiałów sprzętu;
  • Sporządza protokoły szkody i prowadzi postępowania szkodowe w związku z wyrządzonymi szkodami w mieniu w użytkowaniu jednostki oraz je ewidencjonuje w celu wszczęcia procedury likwidacji szkody a także rejestruje szkody w aplikacji RPSz ;
  • Zgłasza konieczność wykonania legalizacji, napraw i konserwacji składników majątku oraz przeprowadza i organizuje kwalifikację, likwidację składników majątku;
  • Sporządza dokumentację przychodowo-rozchodową składników majątku i materiałów, a także prowadzi ewidencję przyjęć darowizn rzeczowych i użyczeni sprzętu;
  • Bierze udziału w komisjach zdawczo-odbiorczych powołanych do przekazania /likwidacji/ komórek organizacyjnych KRP Warszawa IV.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w systemie 8 godzinnym w siedzibie urzędu na parterze, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji, praca przy oświetleniu mieszanym. Pracownik wykonuje czynności z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu i faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek przy wejściu wyposażony jest w urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak wind dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wg. mnożnika 1,8576 kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • komunikatywność,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
  • znajomość Zarządzenia Nr 920 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • kopie świadectw pracy potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie potwierdzające doświadczenie zawodowe.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
    ul. Żytnia 36
    01-198 Warszawa

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-03-05

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    W I połowie 2024 roku było niemal o 1/4 mniej niż przed rokiem ofert pracy w IT - wynika z analizy No Fluff Jobs. Najbardziej poszukiwani byli specjaliści Backend, a na najwyższe zarobki mogli liczyć specjaliści Architecture - nawet 32,5 tys. ...

    Uchwalona przez Sejm RP w dniu 06.12.2024 r. ustawa o zmianie ustawy o dniach wolnych od pracy oraz niektórych innych ustaw, jeżeli zostanie podpisana przez Prezydenta RP, wejdzie w życie 1 lutego 2025 r. Patrząc na przepisy tej ustawy przez ...

    Nowe przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń powinny zmniejszyć nierówności w zarobkach kobiet i mężczyzn, choć ich wdrożenie może stanowić wyzwanie dla wielu polskich firm, twierdzą prawnicy kancelarii Baker McKenzie. Zgodnie z ...

    Absencja jest powszechnym problemem wśród pracowników produkcyjnych. W artykule omówiono potencjalne źródło tego zjawiska oraz przedstawiono metody radzenia sobie z nim. Podkreślono rolę atrakcyjnych systemów wynagrodzeń, które mogą ...

    Firma Grafton Recruitment zaprezentowała kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem otrzymujemy dane dotyczące zapotrzebowania na pracowników oraz wynagrodzeń w działach logistyki. Informacja ...