Kto szuka:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
149104
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w systemie 8 godzinnym w siedzibie urzędu na parterze, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji, praca przy oświetleniu mieszanym. Pracownik wykonuje czynności z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu i faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek przy wejściu wyposażony jest w urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak wind dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- Prowadzi (w celu aktualizacji danych) dokumentację i ewidencję składników majątku oraz księguje stan sprzętu i materiałów w użytkowaniu Komendy Rejonowej Policji Warszawa IV, aktualizuje w systemie SWOP ŚRODKI TRWAŁE i aplikacji EKSO (Elektroniczna Karta Środków Ochrony), sporządza dokumentację przychodowo-rozchodowej ww. składników w celu zaewidencjonowania, ponosi odpowiedzialność materialną za powierzony sprzęt i materiały;
- Wykonuje zadania z zakresu gospodarki mandatowej wynikających z uprawnień administratora PUEMANDATY.MF.GOV.PL, wprowadza do PUE danych zawartych w nałożonych przez funkcjonariuszy mandatach karnych;
- Analizuje i planuje zapotrzebowanie oraz zaopatrywanie w sprzęt i materiały, aktualizuje aplikacji EKZ i system EKM, prowadzi podręczny magazyn materiałów sprzętu;
- Sporządza protokoły szkody i prowadzi postępowania szkodowe w związku z wyrządzonymi szkodami w mieniu w użytkowaniu jednostki oraz je ewidencjonuje w celu wszczęcia procedury likwidacji szkody a także rejestruje szkody w aplikacji RPSz ;
- Zgłasza konieczność wykonania legalizacji, napraw i konserwacji składników majątku oraz przeprowadza i organizuje kwalifikację, likwidację składników majątku;
- Sporządza dokumentację przychodowo-rozchodową składników majątku i materiałów, a także prowadzi ewidencję przyjęć darowizn rzeczowych i użyczeni sprzętu;
- Bierze udziału w komisjach zdawczo-odbiorczych powołanych do przekazania /likwidacji/ komórek organizacyjnych KRP Warszawa IV.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- komunikatywność,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- znajomość Zarządzenia Nr 920 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »