Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi Kancelarii Ogólnej w Wydziale Kancelarii i Archiwum, Departament Administracyjno-Gospodarczy i Zamówień Publicznych
02-362 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmuje korespondencję wpływającą do Kancelarii Ogólnej GIOŚ w wersji papierowej w celu rejestracji przesyłek w systemie EZD, w tym dokonuje odwzorowania cyfrowe dokumentów oraz przekazuje korespondencję do właściwych komórek organizacyjnych
- Odbiera korespondencję wpływającą do Kancelarii Ogólnej GIOŚ za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (e-PUAP, e-Doręczeń) oraz rozdziela przesyłki do właściwych komórek organizacyjnych
- Rejestruje korespondencję wychodzącą z Kancelarii Ogólnej GIOŚ oraz przekazuje wraz z dokumentem nadawczym do placówki pocztowej
- Współprowadzi składy chronologiczne w GIOŚ oraz uczestniczy w ich archiwizacji i przekazaniu na stan Archiwum Zakładowego GIOŚ
- Nadaje i odbiera przesyłki zawierające materiały niejawne
- Prowadzi sprawy związane z pocztą kurierską oraz realizuje zakupy usług pocztowych
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- wysiłek fizyczny,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- dzwiganie paczek i większych przesyłek,
- współpraca z Pocztą Polską i firmami kureirskimi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek urzędu niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak podjazdów.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty można składać:
- w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP)
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
pracy w kancelarii głównej w jednostkach sektora finansów publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość oraz umiejętność stosowania w praktyce instrukcji kancelaryjnej
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Komunikatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu oraz odporność na stres
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Znajomość i umiejętność pracy w systemach informatycznych klasy EZD
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-21
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
02-362 Warszawa
z dopiskiem: „20/DAG/2025”
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »