Kto szuka:
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
144776
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
- bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich,
- konieczna asysta innego pracownika/opiekuna,
- w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
- praca w pokoju wieloosobowym,
- praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
- przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
Zakres zadań
- Realizuje zadania związane z obsługą biurową oraz prowadzi elektroniczną ewidencję obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej Biura.
- Obsługuje spotkania i kontakty kierownictwa Biura, w szczególności prowadzi kalendarz, przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne, obsługuje organizacyjnie spotkania oraz monitoruje terminowość załatwiania spraw wskazanych przez kierownictwo Biura.
- Koordynuje zadania związane z zamówieniami i zakupami na potrzeby Biura m.in.: sprzętu, materiałów biurowych i spożywczych oraz wyposażenia na potrzeby Biura, a także obsługuje sprzęt biurowy i prowadzi nadzór nad jego właściwą eksploatacją.
- Przygotowuje dokumenty (pisma, zestawienia, analizy) na polecenie kierownictwa Biura.
- Sporządza umowy o używanie do celów służbowych prywatnego samochodu osobowego, w tym dokonuje wstępnej formalnej analizy złożonych wniosków o przyznanie ryczałtu, dba o zapewnienie kompletności składanych wniosków.
- Wystawia legitymacje służbowe dla pracowników Ministerstwa.
- Organizuje przepływ informacji, przekazuje zadekretowaną korespondencję oraz komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Biura.
- Realizuje inne prace zlecone przez przełożonego z zakresu kompetencji Biura.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Wiedza ogólna z zakresu działania Ministerstwa
- Podstawowa znajomość struktury organizacyjnej Ministerstwa
- Wiedza z zakresu obsługi sekretariatu
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Kompetencje: organizacja pracy i osiąganie rezultatów, pozytywne podejście do klienta, skuteczna komunikacja, umiejętność współpracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »