eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › inspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy

Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor Urząd Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy

85-056 Bydgoszcz ul. Marcinkowskiego 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługuje interesanów
  • przyjmuje wnioski , sporządza i wydaje dokumenty statkowe, dokumenty kwalifikacyjne załóg statków i inne dokumenty w żegludze śródlądowej
  • wprowadza i aktualizuje dane w bazie danych polskich statków żeglugi śródlądowej, Europejskiej Bazie Danych Kwalifikacji oraz Danych Statków
  • prowadzi postępowania administracyjne, kieruje sprawy do sądów
  • analizuje i opiniuje projekty, akty prawne w tym prawa miejscowego
  • sporządza ankiety, sprawozdania, raporty w zakresie obowiązków inspektora
  • archiwizuje dokumenty prowadzonych spraw
  • organizuje obieg dokumentów , redaguje pisma


Warunki pracy

biuro na I piętrze brak windy, praca biurowa - narzędzia i materiały do pracy - komputer i laptop, toaleta nieprzystosowana dla osób z niepełnosprawnością



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Etapy naboru : weryfikacja formalna ofert,  rozmowa kwalifikacyjna. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych pozostawione zostaną do odbioru przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania informacji o wyniku danego naboru. Po upływie tego terminu dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone, co zostanie udokumentowane w taki sposób, aby pozwalało to na ustalenie spełnienia albo niespełnienia wymagań formalnych obowiązujących w danym naborze bez dysponowania tymi dokumentami lub ich kopiami.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku administracyjno - biurowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw: o służbie cywilnej, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o żegludze śródlądowej
  • umiejętność obsługi komputera - programu MS Office oraz urządzeń biurowych
  • Oświadczenie: Oświadczam, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów2 .
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie informatyczne w prowadzeniu baz danych i systemów obsługi
  • dokładność, sumienność i rzetelność
  • przeszkolenie : ochrona danych osobowych, archiwizacja dokumentów, obieg dokumentów


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub kopie innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia
  • Oświadczenie: Oświadczam, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów2 .
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-12
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    ul. Modlińska 17 , 03-199 Warszawa

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-06-28

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady